ارایه خدمات بیمه از اول دی فقط شامل نُسخ الکترونیک می شود

به گزارش اخبار ورزشی، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست اداره بیمه سلامت استان تهران گفت: ارایه خدمات از اول دی فقط مشمول نُسخ الکترونیک می شود.

ارایه خدمات بیمه از اول دی فقط شامل نُسخ الکترونیک می شود

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیده مریم حسینی در نشست خبری افزود: با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم سخت افزاری و نرم افزاری از یکم دی ارایه خدمات تنها مشمول نسخ الکترونیک خواهد بود.

وی گفت: استان تهران در فرصت باقیمانده نیازمند همراهی دانشگاه های علوم پزشکی در اجرای نسخه الکترونیک است، چون در بخش خصوصی مسئله ای ندارد و کار های لازم اجرا شده است.

خانم حسینی افزود: جلساتی با روسای دانشگاه های علوم پزشکی و معاون درمان داشتیم برای اجرای طرح نسخه الکترونیک که از نرم افزار های بیمه سلامت یا نرم افزار های دیگر استفاده شود تا رشد خوبی در اجرای این طرح داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در 22 استان پوشش 90 درصدی و حتی بالاتر نسخ الکترونیک را داریم ادامه داد: 10 درصد بقیه هم نیمه الکترونیک است و این بخش چه در مراکز دولتی و چه خصوصی باید خود را تا یکم دی آماده کنند.

خانم حسینی تاکید کرد: سازمان های بیمه گر از اول دی نباید پولی بابت بیمه نسخ غیر الکترونیک به موسسات پرداخت کنند و مشکل استان تهران در زیر ساخت برای طرح این بوده که تعداد پزشکان خصوصی در مطب زیاد است، البته بیمارستان ها و مطب های خصوصی در استان تهران از سال گذشته تحت آموزش قرار گرفتند.

خانم حسینی با اشاره به تماس با پزشک شاغل در بیمارستان ها برای آموزش در این زمینه افزود: 21هزار پزشک شاغل در مراکز درمانی تهران وجود دارد که 13هزار نفر آن در بیمارستان ها هستند و بقیه در مطب و کلینیک های خصوصی که به همین علت آمادگی تهران برای اجرای طرح از سایر استان ها دیرتر بوده است.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: استان تهران محل ارجاع از کل کشور است و به همین علت ساز و کار متفاوتی از سایر استان ها دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1968

به "ارایه خدمات بیمه از اول دی فقط شامل نُسخ الکترونیک می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمات بیمه از اول دی فقط شامل نُسخ الکترونیک می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید