چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

به گزارش اخبار ورزشی، بسیاری از مدیران وبسایت ها، هنگام گذراندن مراحل طراحی سایت، در مسئله خرید هاست مناسب، دچار سردرگمی می شوند.

چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام همگردی، اگر هاست به درستی انتخاب نگردد، سایت با مسائل زیادی روبرو شده و بعلاوه آسیب های زیادی به کسب و کار مثلا در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، وارد خواهد شد.

هاست لینوکس یا هاست ویندوز؟

به طور کلی می توان هاست ها را به دو دسته هاست ویندوز و هاست لینوکس تقسیم کرد که نامشان نشان می دهد هاست ویندوز از سیستم عامل و نرم افزارهای مخصوص ویندوز استفاده می نماید و هاست لینوکس هم از نسخه های سیستم عامل لینوکس!

درباره این که کدام مناسب تر است باید گفت؛ هاست ویندوز که محصول شرکت مایکروسافت است، باید برای استفاده از آن هزینه ای پرداخت گردد اما هاست لینوکس رایگان است اما هر دو، سیستمی قدرتمند و امن دارند.

لازم به ذکر است که بیشتر سیستم های مدیریت محتوای مشهور همانند وردپرس به وسیله هر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز پشتیبانی می شوند. اما هاست های لینوکسی سازگاری بیشتری با وردپرس دارند، در واقع سایت روی آنها سرعت و عملکرد بهتری دارد.

آپتایم شرکت هاستینگ

برای راه اندازی یک سایت پربازدید، همانند یک سایت فروشگاهی، سرویس میزبانی وب باید قابل اطمینان باشد. هر چه مقدار آپتایم یک شرکت هاستینگ به 100 نزدیک تر باشد، یعنی سرویس دهنده هاست معتبر و قابل اطمینان شما خواهد بود.

هاست چند دامنه و زیر دامنه اضافه ارائه می دهد؟

باید قبل از خرید هاست دقت گردد که سرویس دهنده هاست قابلیت اضافه کردن چه تعداد دامنه و زیر دامنه را دارد؟ زمانی که سایتی با یک نام ثبت می گردد، مثلا پس از مدتی تصمیم گرفته می گردد تا بخش فروش محصولات هم به آن اضافه گردد، پس باید یک زیر دامنه ایجاد گردد. یعنی ابتدا باید دامنه ای جداگانه خریداری و نام آن را مناسب با دامنه اصلی انتخاب گردد.

پشتیبانی سایت

مرکز پشتیبانی سایت، باید پاسخگویی کافی داشته باشد، چرا که کاربران ممکن است در طول استفاده از خدمات با مسائل زیادی روبرو شوند، بنابراین به پشتیبانی سریع و حرفه ای احتیاج دارند. بنابراین باید از مقدار پاسخگویی و در دسترس بودن مرکزی که خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد، اطمینان حاصل کرد.

قیمت طراحی سایت

هزینه ای که برای سرویس خرج می گردد، یکی از مهم ترین بخش ها، در خرید هاست است. معمولا طراحی سایت با کیفیت ، مقرون به صرفه قیمت نخواهد بود؛ چون کیفیت با هزینه کم به دست نمی آید. بنابراین فقط بر اساس قیمت طراحی سایت وردپرس و سایرسیستم های مدیریت محتوا تصمیم گیری نکنید.

به عبارت دیگر می توان گفت اگر فردی در پی راه اندازی یک وب سایت مجذوب نماینده و اصولی است، نباید در پی طراحی سایت مقرون به صرفه باشد. اما نباید به همه افرادی که قیمت بالا می دهند نیز، اعتماد کرد. هزینه ای هم که بابت هاست پرداخت می گردد، باید به صرفه و معقول باشد.

در ادامه این مطلب، چند مجموعه طراحی سایت، که خدمات طراحی سایت اختصاصی همانند طراحی سایت اختصاصی وردپرس را ارائه می دهند، معرفی خواهد شد.

راست چین

راست چین (RTL-Theme) فعالیت خود را در سال 1391 به عنوان اولین و پرچم دار بازار قالب و افزونه های وردپرس شروع کرد. این مجموعه در طی 9 سال فعالیت، نیمی از سهم بازار طراحی سایت ایران را با ارائه بیش از 5800 محصول تخصصی در اختیار گرفت. در کنار قالب و افزونه های وردپرس، قالب های HTML، اسکریپت و اپلیکیشن های کاربردی اورجینال و ایرانی متناسب با احتیاج کاربران ارائه شده است.

مارکت راست چین با خدمات پشتیبانی سریع 2 ساعته و بروزرسانی اتوماتیک به بیش از یک میلیون رضایت از خرید دست یافته و به عنوان رهبر بازار تجربه ای متمایز از کیفیت را خلق نموده است.

اف دیزاین

اف دیزاین جزو مجموعه های بین المللی در زمینه طراحی سایت است. تیم طراحی سایت fdesign در تورنتو کانادا و تهران مشغول به کار هستند. بیشترین سفارش طراحی سایت این مجموعه، در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی است. اگر در پی ساخت سایت با وردپرس هستید و به خدمات سئو وردپرس هم احتیاج دارید، اف دیزاین می تواند برترین گزینه برای شما باشد.

وب مهر

در وب مهر طراحی سایت اختصاصی از 0 تا 100 وب سایت کدنویسی خواهد شد. سایت را بر اساس اهدافی که از قبل تعیین شده طراحی می نمایند به این صورت که تک تک امکانات شما در آن لحاظ شده، حتی پنل مدیریتی سایت شما با احتیاج شما و با ظاهر مورد سلیقه شما خواهد بود.

نوین هاست

هاست، سرور مجازی و اختصاصی نوین هاست

شرکت نوین هاست پیشرو در زمینه ارائه خدمات سرور، هاستینگ و ثبت دامنه، آماده ارائه سرویس های هاست، سرور مجازی و اختصاصی ایران و خارج از کشور به هموطنان عزیز. این سرویس ها جهت میزبانی وب سایت های شما، از برترین و امن ترین سرورها و دیتا سنترها در ایران و اغلب نقاط دنیا ارائه می گردد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول مورد نظر به آدرس اینترنتی https://www.novinhost.org مراجعه کنید.

بعلاوه پشتیبانی 24 ساعته نوین هاست همیشه همراه شماست.

آراز سیستم

شرکت آراز سیستم یکی از مجموعه های با تجربه در زمینه طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و … مطابق با احتیاج مشتریان است. کیفیت نمونه کارهای متعدد این مجموعه طی چند سال فعالیت خود، نشان دهنده تعهد و عملکرد عالی شرکت و بعلاوه رضایت همیشگی مشتریان آن است. بعلاوه برای پشتیبانی همه روزه و انجام خدمات SEO مربوط به وب سایت خود نیز می توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1880

به "چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید