ارزاق و مایحتاج عمومی به اندازه کافی در پیشوا موجود است

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/تهران فرماندار پیشوا پس از بحث های پیش آمده در فضای مجازی راجع به تعطیلی صنوف، در پیامی به مردم شهرستان گفت: ارزاق و مایحتاج عمومی شهروندان به اندازه کافی در شهرستان موجود است.

ارزاق و مایحتاج عمومی به اندازه کافی در پیشوا موجود است

حسین عباسی در مورد بحث های پیش آمده در فضای مجازی راجع به تعطیلی صنوف، اضافه نمود: بعضی افراد برای سلب آسایش و آرامش فکری مردم شایعاتی مبنی بر کمبود اقلام و مایحتاج عمومی شهروندان بیان می نمایند که ضمن رد و تکذیب شایعات به آگاهی می رساند ارزاق عمومی و مایحتاج مردم عزیز ما در شهرستان پیشوا به اندازه کافی ذخیره و موجود است.

وی اعلام نمود: با کوشش خدمتگزاران مردم و فعالیت فروشگاه های رسمی و فعال، جای هیچ گونه نگرانی و ناراحتی نخواهد بود و امکانات مورد احتیاج مردم در کوتاه ترین زمان ممکن تأمین می گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا گفت: از مردم خواهش می کنم به شایعات و اخبار نادرست توجه نکرده و با تجمع در فروشگاه ها موجبات شیوع ویروس کرونا را فراهم ننمایند.

فرماندار پیشوا یادآور شد: بدانید برای بنده هم سلامتی شما مهم است و هم شأن و شخصیت شما؛ لذا ایجاب می نماید به هر خبر کذب و دروغی اهمیت ندهید.

وی در سرانجام سخنان خود از مردم خواست تا در خانه بمانند و به روزهای خوب پیش رو فکر نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 753

به "ارزاق و مایحتاج عمومی به اندازه کافی در پیشوا موجود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزاق و مایحتاج عمومی به اندازه کافی در پیشوا موجود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید