از این روستا دست خالی برنمی شد

به گزارش اخبار ورزشی، تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی است که با گردش چند ساعتی به منطقه ها خنک و دیدنی اطراف شهر، روزهای داغ و کشدار تابستان را دلپذیر کنیم. یکی از این منطقه ها دیدنی روستای زیبای مهرآباد در شرق تهران است.

از این روستا دست خالی برنمی شد

روستای مهرآباد به عنوان بزرگترین روستای شرق تهران در جنوب رودهن قرار گرفته است. هوای دلپذیر، همجواری با محور اصلی تهران - دماوند و فاصله کم از مرکز موجب شده این روستا مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. اگر در این فصل به مهرآباد بروید، قطعا دست خالی برنمی شد؛ چون در بازار روز روستا انواع میوه های تابستانی، نان های محلی، حلواهای خوش طعم و صنایع دستی مانند نمد و گلیم هم که جزو سوغات روستاست، عرضه می گردد. این محصولات منبع درآمدی برای روستاییان است و شما با خرید این محصولات می توانید به اقتصاد روستا یاری کنید.

چطور برویم؟

برای رفتن به روستای مهرآباد از هر جای تهران باید خود را به یکی از بزرگراه های شهید همت و شهید بابایی برسانید. در مسیر شرق این بزرگراه ها وارد جاده دماوند، آزادراه تهران - پردیس و کمربندی بومهن شوید. بعد از گذر از پیچ و خم ها و مسافتی در سمت راست کمربندی سرسبزی روستای مهرآباد دیده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2163

به "از این روستا دست خالی برنمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این روستا دست خالی برنمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید