استیلی: از مردم ایران عذر خواهی می کنم، باید با تعداد گل بالا چین را شکست می دادیم، امیدوارم این تیم امید حفظ گردد

به گزارش اخبار ورزشی، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان به دنبال ناکامی تیمش در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و عدم راهیابی به بازی های المپیک 2020 از مردم ایران عذرخواهی کرد.

استیلی: از مردم ایران عذر خواهی می کنم، باید با تعداد گل بالا چین را شکست می دادیم، امیدوارم این تیم امید حفظ گردد

با تور چین از تهران سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران, حمید استیلی بعد از حذف تیم فوتبال امید ایران از مسابقات انتخابی المپیک 2020, گفت: جا دارد از مردم عزیز ایران بابت عدم راهیابی به المپیک عذرخواهی کنم. همه دیدند چقدر این بازیکنان فداکارانه و خوب کار کردند. ما در بازی با ازبکستان مستحق برد بودیم و مقابل کره نیز حداقل باید به تساوی می رسیدیم. در بازی امروز مقابل چین هم می توانستیم با تعداد گل های خیلی بالا پیروز شویم، ولی موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در ملاقات مقابل چین 25 شوت به سمت دروازه زدیم و ارسال های پرتعدادی داشتیم. در مقابل چینی ها یکی دو موقعیت داشتند, ولی ما خیلی بدشانس بودیم که توپ های مان به گل نرفت.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: همه دیدند که بچه ها چقدر کوشش کردند و چیزی که برای ما هم مهم است همین کوشش بازیکنان بود که با تعصب و غیرت بازی کردند.

استیلی در پایان توضیح داد: از گروه ما کره و ازبکستان صعود کردند که برای آنها آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم این بازیکنان (تیم امید ایران) را از دست ندهیم و فراموش شان کنیم, چون آنها آینده فوتبال ایران هستند.

وی همچنین در نشست خبری گفت: این تقدیر بود و ما هم بدشانس بودیم. در گروه خیلی سختی قرار داشتیم و شاید اگر در گروه دیگری بودیم، می توانستیم از گروه مان صعود کنیم. مقابل ازبکستان با بدشانسی مساوی کردیم و مقابل کره جنوبی هم با بدشانسی باختیم. مقابل چین نیز باید با اختلاف پیروز می شدیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان اعلام کرد: از بازیکنانم هم تشکر می کنم. بازی کردن در هوای تایلند هم خیلی سخت است. فقط در نیمه دوم بازی با چین می توانستیم سه یا چهار گل بزنیم. تا دقیقه 90 کوشش کردیم گل های بیشتری بزنیم و به تفاضل گل برسیم. بازی خوبی انجام دادیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم و تمام برنامه هایی که می خواستیم در زمین اجرا شد، اما در نقطه آخر باید توپ تبدیل به گل می شد. نتوانستیم به گل های بیشتری برسیم و از همه عذرخواهی می کنم، اما بدانید حمید استیلی تمام کوشش خودش را کرد و از همه ظرفیت و توان خودش برای این تیم گذاشت.

استیلی اعلام کرد: باید از همه کسانی که حامی تیم امید بودند تشکر کنم. فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و رسانه ها که همه جوره حامی تیم ما بودند. همین طور از بازیکنانی که از ابتدا همراه ما بودند و امیدوارم این تیم رها نشود و این بازیکنان توان خودشان را خوب نشان دادند. این بچه ها باید حفظ شوند و آینده فوتبال ما هستند.

وی درباره اینکه کدام بازیکن خود را بهترین بازیکن می داند، توضیح داد: هر 23 بازیکن ما بهترین بودند. تمام آنها ستاره بودند. ما این بازیکنان را دو هفته کنار هم داشتیم و خیلی از این بازیکنان فقط در یک بازی تدارکاتی کنار ما بودند. با این حال با تمام وجود جنگیدند و با غیرت و تعصب در این شرایط آب و هوایی مبارزه کردند. تردید ندارم این بازیکنان لیاقتی بیشتر از این داشتند و باز هم از آنها تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال امید راجع به تعویض هایش گفت: ما سه تعویض در نیمه دوم داشتیم و می خواستیم بازی را هجومی تر کنیم و به نظرم اگر در نیمه اول از موقعیت ها استفاده نموده بودیم، می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. از بازیکنانم هم راضی هستم و هم مهدی قائدی و رضا جبیره خوب بودند. توپ قائدی اگر گل شده بود، کار تمام می شد. حتی از امیرحسین حسین زاده هم راضی هستم. به نظرم بازیکنان ما آنچه را خواسته بودیم، عمل کردند و بهترین نمایش آنها بود. بیشترین تسلط را نسبت به کره و ازبکستان روی تیم چین داشتیم. کره ای ها دقیقه 90 مقابل چین به گل رسیدند، در حالی که ما از ابتدای بازی موقعیت ایجاد کردیم. ما بارها خطرساز ظاهر شدیم، آنهم مقابل تیم خوب چین. به آنها احترام می گذاریم، اما ما بازی بی نقصی را اجرا کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 540

به "استیلی: از مردم ایران عذر خواهی می کنم، باید با تعداد گل بالا چین را شکست می دادیم، امیدوارم این تیم امید حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: از مردم ایران عذر خواهی می کنم، باید با تعداد گل بالا چین را شکست می دادیم، امیدوارم این تیم امید حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید