امشب؛ بازگشت لیگ قهرمانان

به گزارش اخبار ورزشی، بالاخره بعد از مدت ها انتظار لیگ قهرمانان اروپا این بار بدون تماشاگر و پشت در های بسته برگزار خواهد شد تا پرونده طولانی ترین مرحله یک هشتم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بسته شود.

امشب؛ بازگشت لیگ قهرمانان

بعد از حذف لیورپول از لیگ قهرمانان اکنون همه نگاه ها به دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید دوخته شده است. دو تیم در بازی رفت و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر هم به میدان رفتند که تیم پپ گواردیولا پیروز عمل کرد و توانست با نتیجه 2 بر یک به رجحان برسد.

مهمترین غایب سیتی در دیدار برگشت، سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ این تیم است که به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. در طرف مقابل نیز سرخیو راموس مدافع رئال مادرید بزرگترین غایب تیم اسپانیایی است.

شاگردان زین الدین زیدان بعد از قهرمانی در لالیگا با روحیه بالا به مصاف منچسترسیتی می فرایند که امسال در لیگ برتر و جام حذفی پیروز به کسب جام نشد.

زیدان برای این دیدار روی نام گرت بیل خط قرمز کشید و او را به انگلیس نخواهد برد. همچنین حضور مارسلو در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام واقع شده است.

در دیگر دیدار، یوونتوس قهرمان لیگ ایتالیا برای جبران شکست یک بر صفر در دیدار رفت برابر لیون فرانسه به میدان خواهد رفت. تک گل ارزشمند لوکاس توسارت باعث شده است لیون در موقعیت رجحان قرار گیرد و اکنون باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر تورین برابر یوونتوس و کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان قرار گیرد.

همچنین دو دیدار نیز شنبه شب برگزار می شود که در یکی از بازی ها بایرن مونیخ که در بازی رفت با 3 گل چلسی را در لندن شکست داد برابر این تیم قرار خواهد گرفت و بعید به نظر می رسد موقعیت تیم هانس فلیک به خطر بیفتد.

همچنین بارسلونا نیز برای جبران ناکامی در لالیگا باید برابر ناپولی قرار گیرد. گل گریزمان در بازی رفت توانست مانع از شکست آبی و اناری ها شود و یاران مسی حالا در خانه آماده پذیرایی از تیم جنارو گتوزو خواهد بود.

● برنامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا

(جمعه)

منچسترسیتی - رئال مادرید

یوونتوس - لیون

(شنبه)

بایرن مونیخ - چلسی

بارسلونا - ناپولی

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1024

به "امشب؛ بازگشت لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب؛ بازگشت لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید