انعقاد تفاهم نامه بیان پارک پردیس و ونزوئلا در حوزه نفت و گاز

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا و شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نشست تجاری فناورانه در پارک فناوری پردیس برگزار و در خلال آن تفاهم نامه همکاری اختصاصی دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد. در این نشست تفاهم نامه همکاری بین پارک و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا، یکساله و در 17 حوزه تخصصی منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه بیان پارک پردیس و ونزوئلا در حوزه نفت و گاز

خوان سانتانا رئیس بخش گاز شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در این نشست ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شرکت های ایران در حوزه دانش بنیان و رشد آنها در حوزه فناوری بخش نفت و گاز گفت: در سفر به ایران و بازدید امروز از پارک فناوری پردیس که با حضور مدیران ارشد و تیم فنی شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا بود پتانسیل های شرکت های ایرانی جهت همکاری دو جانبه مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد.

وی اضافه نمود: این بازدیدها بر حسب نیازهای کشورمان با ایران در حوزه فناوری تازه بوده و می خواهیم همکاری ها در جهت منافع دو کشور باشد.

وی به تحریم های ظالمانه کشور ونزوئلا به وسیله مستکبران جهانی اشاره نمود و اظهارداشت: ونزوئلا درگیر تحریم های ظالمانه است که فعالیت فراوری ما را در حوزه نفت و گاز محدود نموده و ایران چون در شرایط مشابه قرار داشته میتواند با کسب تجربه و دانش فناوری یاری بزرگی به توسعه صنعت نفت و گاز کشور ونزوئلا بکند.

رئیس بخش گاز شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا توضیح داد: اتحاد بین دو کشور منجر به بهبود تجهیزات و توسعه فناوری نفت و گاز خواهد شد.

خوان سانتانا معاون شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا گفت: از دانش ایرانی در جهت تقویت حوزه فناوری صنایع کشور بهره می بریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2023

به "انعقاد تفاهم نامه بیان پارک پردیس و ونزوئلا در حوزه نفت و گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه بیان پارک پردیس و ونزوئلا در حوزه نفت و گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید