اول شهریور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل شنبه یکم شهریور است.

اول شهریور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است

به گزارش خبرنگاراز،غلامرضا شریفی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اینکه 31 مرداد که آخرین مهلت مقرر قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سال جاری بوده و مصادف با روز جمعه و تعطیل است براساس قانون، روز شنبه آخرین مهلت قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی خواهد بود.

او با اشاره به افزایش ساعات کاری ادارات امور مالیاتی استان در ایام تسلیم اظهارنامه مالیاتی گفت: ادارات امور مالیاتی در سراسر استان در راستای تکریم مودیان مالیاتی، روز پنجشنبه تا ساعت 19، جمعه 31 مرداد تا ساعت 14 و شنبه یک شهریور تا ساعت 20 آماده خدمت رسانی هستند.

او در خصوص مشمولان تبصره ماده 100گفت: تمامی صاحبان مشاغل گروه های دوم و سوم که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات آن ها در سال گذشته 990 میلیون تومان بوده مشمول این تبصره هستند، همچنین صاحبان مشاغلی که در عملکرد سال 97 مشمول برخورداری از معافیت مالیاتی یا نرخ صفر مالیاتی بوده اند، مشروط به حفظ ضوابط معافیت یا نرخ صفر مالیاتی در طی سال 1398، می توانند از مزایای تبصره ماده 100 استقاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از مودیان مالیاتی صاحبان مشاغل خواشت با توجه به تراکم بالای ارائه اظهارنامه مالیاتی در روز های پایانی، هر چه سریعتر نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال 1398 خود از طریق سایت سازمان به نشانی tax.gov.ir اقدام کنند و این کار را به آخرین ساعات مهلت قانونی موکول کنند.

مودیان مالیاتی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر از هرگونه تسهیلات و مشوق های قانونی محروم خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1044

به "اول شهریور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول شهریور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید