این ترفند مخفی آیفون اجازه می دهد همزمان که دارید پیامی تایپ می کنید؛ دیگران آن را مشاهده نمایند

به گزارش اخبار ورزشی، اخیرا یک ویدئوی تیک تاک در شبکه های اجتماعی چین ویرال شده و همه در حال بازنشر آن به عنوان یک هک پیغام رسان آیفون هستند.

این ترفند مخفی آیفون اجازه می دهد همزمان که دارید پیامی تایپ می کنید؛ دیگران آن را مشاهده نمایند

این ویدئو که به وسیله یکی از ستاره های تیک تاک به نام ambre-skye@ به اشتراک گذاشته شده است؛ ترفند مخفی در اپلیکیشن Notes آیفون را نشان می دهد که امکان خواندن و تایپ همزمان متن ها را می دهد.

البته، این ترفند مخفی چیز تازه ای نیست و اخیرا به آیفون اضافه نشده است؛ بلکه مدت ها است وجود داشته و احتمالا کاربران زیادی هم در حال استفاده از آن هستند اما بعضی اوقات یک ترفند یا نکته مجذوب نماینده به وسیله افراد سرشناس و معروف شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می گردد و دوباره سر زبان ها افتاده و توجه ها به آن جلب می گردد.

اپلیکیشن Notes یک برنامه ساده است که در همه دستگاه های iOS یافت می گردد و به شما اجازه می دهد لیست برداری کنید؛ یادداشت بنویسید و هر نکته یا عبارت و جمله ای که می خواهید روی کاغذ بنویسید را روی آیفون یا آیپد ذخیره کنید.

حالا، ترفند مخفی که در این ویدئوی تیک تاک نشان داده شده است؛ امکان استفاده از اپلیکیشن Notes به عنوان یک اپلیکیشن پیغام رسان را می دهد.

آموزش ارسال پیغام با Notes

برای ارسال پیغام با استفاده از Notes، ابتدا باید این اپلیکیشن را باز کنید:

روی آیکون مربع در سمت راست پایین صفحه نمایش ضربه بزنید تا یادداشت تازهی باز گردد:

برای باز کردن تنظیمات یادداشت، روی سه نقطه در سمت راست بالای نمایشگر ضربه بزنید:

سپس روی گزینه share note ضربه بزنید:

لینک پیوستن به یادداشت ایجاد شده را به وسیله برنامه های پیغام رسانی برای دوست خود بفرستید. می توانید یک یادداشت را با چندین دوست خود به اشتراک بگذارید و به آن ها اجازه دهید متن ها را در آیفون خود اضافه و حذف نمایند:

به صفحه تنظیمات یادداشت خود برگردید و روی گزینه manage shared note ضربه بزنید و بعد، گزینه های highlight changes و hide alerts را روشن کنید:

این تنظیمات به شما اطمینان می دهد که متن نوشته شده به وسیله هر نفر به یک رنگ نمایش داده می گردد تا بتوانید تشخیص دهید به وسیله کدام یک از دوستان ارسال شده است.

وقتی در حال نوشتن پیغامی در برنامه Notes هستید؛ دوستان دیگر شما همزمان می توانند به صورت آنی پیغام شده را مشاهده نمایند. این ترفند برای تبادل پیغام با همسرتان نیز بسیار مفید است و یاری می نماید هر دو به صورت بی درنگ ببینید طرف دیگر چه چیزی تایپ می نماید.

همان طور که گفتیم، این ترفند مخفی یک کشف تازه نیست و هک بسیار انقلابی محسوب نمی گردد ولی مجذوب نمایندهیت های خاص خودش را دارد و یاری می نماید کمی از فضای ساده و تکراری پیغام رسان ها فاصله بگیرید و همگام ارسال پیغام برای دوستان، بتوانید همزمان پیغام های دیگران را خوانده و متن خودتان را بنویسید.

اپلیکیشن Notes قابلیت دیگری هم دارد. از جمله دارای یک ابزار داخلی است که به شما اجازه می دهد در کمتر از چند ثانیه، یادداشت خود را اسکن نموده و تبدیل به عکس کنید.

یک یادداشت تازه شروع کنید و سپس روی آیکون دوربین در پایین صفحه ضربه بزنید. گزینه Scan Document را انتخاب کنید تا چشم انداز یاب دوربین (viewfinder) باز گردد.

اکنون، به سادگی سند یادداشت خود را مستقیما مقابل دوربین قرار دهید تا اسکن آن به طور اتوماتیک شروع گردد. این ابزار می تواند به طور اتوماتیک سند را برش زده یا آن را بچرخاند و برای استفاده شما کاملا آماده کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1783

به "این ترفند مخفی آیفون اجازه می دهد همزمان که دارید پیامی تایپ می کنید؛ دیگران آن را مشاهده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ترفند مخفی آیفون اجازه می دهد همزمان که دارید پیامی تایپ می کنید؛ دیگران آن را مشاهده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید