قفل درب هوشمند فوق العاده Aqara

به گزارش اخبار ورزشی، شرکت Aqara به تازگی یک قفل درب هوشمند بنام Smart Door Lock A100 Pro عرضه نموده است. A100 Pro اولین قفل هوشمند در چین با پشتیبانی از Apple Home Key می باشد؛ به این معنا که می توان بدون احتیاج به لمس کردن قفل و با استفاده از گوشی آیفون آن را باز کرد.

قفل درب هوشمند فوق العاده Aqara

به گزارش خبرنگاران، این قفل را می توان به هفت روش از جمله اثر انگشت، رمز عبور، بلوتوث، NFC، کلید اضطراری، رمز عبور مبتنی بر زمان و HomeKit باز کرد. قدرت تشخیص اثر انگشت این قفل به 98.6 ٪ می رسد. A100 Pro بعلاوه دارای سیلندر قفل سطح C نیز می باشد.

قفل A100 Pro دارای طراحی حفاظت الکترومغناطیسی و دستگیره ضدقفل برای ایجاد امنیت بیشتر است. تراشه اصلی آن به گونه ای طراحی شده است که از قسمت جلویی آسیب نبیند. برای اتصال این قفل به گوشی آیفون، باید قفل را به اپلیکیشن Family در گوشی خود اضافه کنید، پس از آن یک کارت برای این قفل در اپلیکیشن Apple Wallet می گردد. ازین پس با قرار گرفتن گوشی آیفون یا اپل واچ در مجاورت این قفل، A100 Pro به راحتی باز می گردد.

برای استفاده از عملکرد Home Key در A100 Pro ضروری است دستگاه شما چند ویژگی را داشته باشد، گوشی شما باید آیفون XS یا یک مدل جدیدتر از آن که به iOS 15 یا بالاتر بروز رسانی شده، باشد. اپل واچ سری 4 یا جدیدتر نیز به watchOS 8 یا جدیدتر به روز شده باشد.

Aqara A100 Pro با باتری 8x AA تغذیه می گردد و عمر آن 540 روز است. این قفل درب هوشمند بعلاوه از دسترسی به پلتفرم خانه هوشمند، مانند پیوند به چراغ ها، پرده ها و ... پشتیبانی می نماید و وقتی درب بسته می گردد، وسایل الکتریکی انتخابی را به طور اتوماتیک خاموش می نماید. این محصول در حال حاضر با قیمت 2299 یوان به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1897

به "قفل درب هوشمند فوق العاده Aqara" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قفل درب هوشمند فوق العاده Aqara"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید