بازی تازه یاکوزا ماجیما را سارق دریایی می نماید؛ تریلر معرفی Pirate Yakuza را ببینید

به گزارش اخبار ورزشی، شرکت سگا (Sega) به تازگی از بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii رونمایی نموده که در واقع یک اسپین آف کاملا تازه با تم دزدان دریایی است که در آن شخصیت گورو ماجیما (Goro Majima) حضور دارد.

بازی تازه یاکوزا ماجیما را سارق دریایی می نماید؛ تریلر معرفی Pirate Yakuza را ببینید

این مجموعه بازی ساخته شده به وسیله استودیوی Ryu Ga Gotoku در طول چند سال گذشته پیروزیت های باورنکردنی ای داشته است و تازهترین بازی اصلی آن یعنی Like a Dragon: Infinite Wealth در اوایل سال 2024 عرضه و با تحسین منتقدان روبرو شد. شرکت سگا و استودیوی Ryu Ga Gotoku ظاهرا می خواهند با ساخت بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii این میراث خوب را ادامه دهند چرا که این بازی تازه با موضوع یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین شخصیت های سری به عنوان پروتاگونیست خواهد بود.

البته هواداران نسبتا زود از ساخت این بازی آگاه شدند، زیرا استودیوی Ryu Ga Gotoku در ماه ژوئیه به هواداران در خصوص بازی بعدی کنایه ای زد و گفت که هواداران با شنیدن در خصوص پروژه بعدی آن ها شگفت زده خواهند شد. در حالی که بعضی از افشاگری های منتشر شده در ماه های بعد به بازی های آینده این مجموعه اشاره می کرد، اعلام شد که در یک رویداد RGG Summit قبل از Tokyo Game Show 2024، بازی بعدی این سری معرفی خواهد شد.

در تریلر معرفی بازی، گورو ماجیما در یک ساحل شنی در جزیره ریچ (Rich) بیهوش افتاده است. پسر جوانی به نام نوآه (Noah) به او آب می دهد و او با تشکر آن را قبول می نماید. ماجیما فاش می نماید که حافظه اش از بین رفته است و نمی داند چگونه به این ساحل آمده و یا حتی نام خودش را نیز نمی داند. سپس ماجیما و نوآه به وسیله گروهی از سارقان دریایی مورد حمله قرار می گیرند، اما ماجیما پیروز می گردد از مخمصه بیرون بیاید. سپس او و نوآه با متصدی باری دیدار می نمایند که در واقع پدر نوآ است و آن ها را از وجود چند یاکوزا آگاه می نماید که به دفع زباله های رادیواکتیو در جزیره نله (Nele) یاری می نمایند. ماجیما گروهی را برای خودش گرد هم می آورد و به سمت یک ماجراجویی تازه با مضمون سارقان دریایی حرکت می نماید و به یک شهر در داخل غاری به نام مدلنتیس (Madlantis) می رود.

در واقع گورو با نوآ جست وجوی سرنخ هایی از گذشته فراموش شده اش را شروع می نماید، با این حال، چیزی که در انتظار آن هاست، دنیایی است که در آن افراد مختلف برای یافتن یک گنج افسانه ای رقابت می نمایند. از دیگر مکان های بازی می توان به جزیره نیل نیز اشاره نمود. این جزیره به طور قابل توجهی بزرگتر از جزیره ریچ و دارای یک بندر مناسب است و مکان مقدس پالکانا، یک گروه مذهبی قدیمی مستقر در هاوایی، است. هاکو، متعصب ترین مذهبیون پالکانا، ساکن این جزیره هستند. شما نیز طبیعتا در نقش گورو دریاها را فتح، جزایر پنهان را کشف و مانند یک سارق دریایی واقعی یاکوزا، غارت زیادی را بدست خواهید آورد. این بازی نیز شبیه به بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name با گیم پلی اکشن بزن بزن (Beat em up) به جای سبک نقش آفرینی نوبتی بعضی نسخه ها، به ریشه های اصلی سری بازگشته است. مانند جوریو در بازی Gaiden، ماجیما نیز دارای دو سبک مختلف مبارزه یعنی Mad Dog و Pirate است. با سبک مد داگ، از سرعت و چابکی استفاده خواهید کرد تا ضربات دقیق و در عین حال قدرتمندی وارد کنید که دشمنانتان را گیج خواهد نمود.

از طرفی با سبک Pirate دشمنان را شامل شمشیرهای کوتاه دوگانه از میان خواهید برد و ابزارهای سارقان دریایی را برای ضربه زدن به کار می گیرید. این شخصیت بعلاوه می تواند در انواع فعالیت های جانبی مانند مینی گیم Crazy Delivery از بازی Infinite Wealth و بعلاوه کارائوکه شرکت کند. لازم به ذکر است هواداران برای مدتی خواستار اثری با شخصیت گورو ماجیما بودند، به خصوص پس از اینکه این شخصیت نقش آفرینی کمتری در بازی Infinite Wealth داشت. حال این بازی تازه احتمالا بسیاری را خشنود خواهد نمود.

بازی در قالب سه نسخه استاندارد، دلوکس و Complete Box عرضه می گردد. نسخه استاندارد بازی با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد و تنها شامل یک کپی از بازی است. نسخه دلوکس با قیمت 75 دلار علاوه بر بازی شامل محتویاتی اضافی است که بعضی از آن ها ظاهری و بعضی شخصیت های محبوب سری نظیر کازوما کیریو، دایگو دوجیما و غیره را به عنوان افراد کشتی گورو به بازی اضافه می نمایند. در نهایت نسخه Complete Box که مشابه نسخه کالکتورز دیگر بازی ها است، در کنار محتویات نسخه دلوکس شامل آرت بوک، چشم بند گورو و محتویات مجذوب کننده دیگری است.

بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii در 28 فوریه 2025 (10 اسفند 1403) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. می توانید در ادامه تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2199

به "بازی تازه یاکوزا ماجیما را سارق دریایی می نماید؛ تریلر معرفی Pirate Yakuza را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه یاکوزا ماجیما را سارق دریایی می نماید؛ تریلر معرفی Pirate Yakuza را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید