بازی Visions of Mana اواخر تابستان عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش اخبار ورزشی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) از تریلر جدیدی از Visions of Mana رونمایی نموده است که تایید می نماید این بازی در تاریخ 29 آگوست (8 شهریور) عرضه می گردد.

بازی Visions of Mana اواخر تابستان عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

سری مانا (Mana) یکی از قدیمی ترین مجموعه های اسکوئر انیکس است. این سری بیش از 15 بازی از جمله نسخه های اصلی، اسپین آف ها و بازسازی ها را دریافت نموده است. از زمان Heroes of Mana در سال 2007، نسخه اصلی کاملا نوی وجود نداشته است، و اکنون، پس از بیش از 15 سال، قسمت نوی از این سری قرار است عرضه گردد. Visions of Mana دارای هیولا ها، شخصیت ها و عناصر مشخصه سری خواهد بود و بعلاوه سیستم نبرد سه نفره مانا را در یک محیط اکشن نقش آفرینی دنیا باز گسترده و رنگارنگ حفظ خواهد نمود.

در داستان این بازی آمده که در تیانیا (Tianeea)، روستای آتش، همه در حال آماده شدن برای آمدن یک پری و انتخاب فردی برای هدفی مشخص هستند. هر چهار سال یکبار، این فرد از سراسر دنیا برای سفر به درخت مانا انتخاب می گردد و با تقدیم روح خود، جریان قدرت مانا را بیشتر می نماید. یک نگهبان روح فرد منتخب را همراهی می نماید تا از سفر ایمن آن ها اطمینان حاصل کند. در روز ورود پری، وال (Val)، نگهبان روح نو، دوست دوران کودکی خود، هینا (Hinna) را به جشنواره می آورد. همانطور که خورشید در زیر خط افق فرو می رود، همه تماشاگران با نفس بند آمده منتظر می مانند تا به عنوان فرد منخب انتخاب شوند. پری در نهایت هینا را به عنوان فرد منتخب مشخص می نماید. اهالی روستا با هر دوی آن ها خداحافظی کردند و آن ها وارد ماجراجویی می شوند.

نوترین تریلر بازی نیز جزئیات بیشتری از گیم پلی آن فاش نموده و تاریخ انتشار آن برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی مشخص نموده است. این تریلر بعلاوه بینش بیشتری را در خصوص سیستم نبرد Visions of Mana ارائه می نماید و پیشرفت های آن را از سیستم مبتنی بر اکشن موجود در سایر بازی های سری نشان می دهد و اینکه چگونه هر شخصیت می تواند از Element Vessels برای تغییر کلاس های خود و کسب توانایی های نو استفاده کند. علاوه بر این، دو شخصیت نو به نام های پالامانا (Palamana) و جولی (Julei) معرفی شده اند که تعداد شخصیت های قابل بازی این اثر را به عدد 5 می رسانند. پالامان در نبردهای از راه دور با جادو و جولی در نبردهای از راه نزدیک و سریع تخصص دارد.

در این میان بعضی از شخصیت های فرعی آشنا از سری نیز در طول تریلر دیده شدند، از جمله نیکولو (Niccolo)، تاجر خرگوش انسان نما، فلیمی (Flammie)، بچه اژد ها و وسکاو (Vuscav)، لاک پشت غول پیکری که به عنوان نوعی وسیله حمل ونقل دریایی در دیگر بازی های مجموعه عمل می نماید. اسکوئر انیکس تایید کرد که بازیکنان می توانند با فلیمی در دنیای باز Visions of Mana پرواز نمایند.

در کنار تاریخ انتشار، اسکوئر انیکس از آیتم های جایزه برای پیش سفارش بازی رونمایی نموده است. به نظر می رسد که تمامی بازیکنانی که بازی پیش سفارش می دهند، سلاح Brave Blade را برای وال دریافت می نمایند، اما کسانی که Visions of Mana را قبل از 30 سپتامبر (9 مهر) خریداری می نمایند، لباس Guardian Garment را برای وال و بعلاوه مجموعه ای از آیتم ها را دریافت می نمایند که می توان از آن ها برای افزایش ایکس پی و لوت کسب شده برای یک دوره زمانی ثابت استفاده کرد.

بعلاوه نسخه های مختلفی از بازی در دسترس خواهند بود. نسخه فیزیکی استاندارد فقط برای پلی استیشن 4 در ژاپن، آسیا و اروپا در دسترس قرار می گیرد. نسخه Collectors Edition نیز به همین منوال خواهد بود و در کنار بازی شامل یک عروسک، یک کتاب هنری، موسیقی های بازی و یک جعبه ویژه می گردد. نسخه دیجیتال علاوه بر بازی، بعلاوه شمشیر Brave Blade را برای وال فراهم می نماید. نسخه دیجیتال دلوکس شمشیر ذکر شده و یک روز دسترسی زودتر به بازی را در کنار مواردی نظیر تعدادی آیتم ظاهری و باندل موسیقی های سری مانا را برای بازیکنان فراهم می نماید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2185

به "بازی Visions of Mana اواخر تابستان عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Visions of Mana اواخر تابستان عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید