بازی لاست آرک اوایل سال نو میلادی عرضه می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، پس از گذشت هفت سال و چندین آغاز ناموفق برای عرضه موفقیت آمیز بازی های خود، بخش بازی سازی آمازون احتمالا با احتیاط به توسعه دهندگان دیگر برای بازی های آینده روی خواهد آورد. با این حال به تازگی تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی لاست آرک تعیین شده است. این بازی اولین بار به وسیله استودیوی اسمایل گیت در کره جنوبی در سال 2018 منتشر شد و آمازون قرار است آن را در اروپا و آمریکا هم منتشر کند.

بازی لاست آرک اوایل سال نو میلادی عرضه می گردد

همان طور که در E3 2021 اعلام شد، این بازی نقش آفرینی کره ای اواخر امسال میلادی در آمریکا و اروپا عرضه نمی گردد. اسمایل گیت و آمازون گیمز عرضه آن را به تاریخ 11 فوریه 2022 میلادی (22 بهمن 1400) موکول نموده اند تا زمان کافی برای پرداختن به بازخورد گیم پلی آلفای فنی که در ژوئن برگزار گردید، داشته باشند. انجام این کار به تیم ها فضایی می دهد تا بدون زحمت بیش از حد طراحان، بازی را به جایی که باید باشد، برسانند.

با اینکه مشکلاتی درباره درآمدزایی بازی به گوش می رسید، با این حال آمازون در پستی در ماه اکتبر تاکید نمود که آن ها با اسمایل گیت کار می نمایند تا مدل درآمدزایی را به روز نمایند تا با هنجارهای غرب و انتظارات بازیکنان هماهنگ گردد. یکی از این اقدامات کمتر شدن مکانیزم های غیر رایگانی است که در گیم پلی بازی تأثیرگذار خواهد بود.

این بازی چندنفره نقش آفرینی رایگان خواهد بود و بر بازیکنانی متمرکز می گردد که با اژدهایی شیطانی به نام کازروس مبارزه می نمایند که پس از شکست به وسیله یک اثر مقدس و باستانی به نام آرک بازگشته است. بازی هفت قاره بزرگ را در برمی گیرد و عناصر PvE و PvP دارد. کلاس های اصلی واریور، مارشال آرتیست، گانر، میج و اساسین هر کدام چهار کلاس فرعی دارند و به طور کلی المان های اکشن بازی از یک اثر MMO معمولی بیشتر به نظر می رسد. همان طور که به سفر خود در بازی ادامه می دهید، مهارت هایی غیررزمی، کرفتینگ و سایر ویژگی های غنی را خواهید یافت که دنیا را زنده نگه می دارد. اینکه بخواهید بازی را به صورت سطحی بگذارنید یا عمیقا در جزئیات آن فرو بروید، به شما بستگی خواهد داشت. با این حال جالب است که ببینیم این بازی در غرب به خصوص در مقایسه با رقبای محبوبی مانند Final Fantasy XIV و World of Warcraft چگونه عمل می نماید.

همانگونه که ذکر شد بازی لاست آرک در تاریخ 22 بهمن روی پلتفرم استیم روی رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. سازندگان در حال حاضر نسخه های مختلف پک Founders Pack را با پاداش های سه روز دسترسی زودهنگام به بازی، یک ماه سرویس پریمیوم و… برای پیش خرید در دسترس قرار داده اند.

منیع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1835

به "بازی لاست آرک اوایل سال نو میلادی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی لاست آرک اوایل سال نو میلادی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید