تور روسیه: آنالیز طرح روسیه برای امنیت خلیج فارس در ملاقات لاوروف با هیات شورای همکاری

به گزارش اخبار ورزشی، وزارت خارجه روسیه از ملاقات و گفت وگوی وزیر خارجه این کشور با هیات تروئیکای شورای همکاری خلیج فارس در نیویورک اطلاع داد.

تور روسیه: آنالیز طرح روسیه برای امنیت خلیج فارس در ملاقات لاوروف با هیات شورای همکاری

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اعضای هیات تروئیکای شورای همکاری خلیج فارس به ریاست عبد اللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین ملاقات کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در این باره آمده است: دو طرف همه موضوعات مربوط به توسعه روابط روسیه با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس)، از جمله برگزاری جلسه تازه گفت وگوی راهبردی میان روسیه و شورای همکاری خلیج (فارس) در سطح وزرای خارجه را مورد آنالیز قرار دادند.

لاوروف در جریان این ملاقات تاکید نمود: روابط چند وجهی روسیه با اعضای این سازمان به پیشرفت موفقیت آمیز آنها به نفع مردم کشورهای ما ادامه خواهد یافت.

وزارت خارجه روسیه بعلاوه اظهار داشت که دو طرف درباره مسائل جاری خاورمیانه و بعلاوه ابتکار عمل روسیه برای تامین امنیت مشترک در منطقه خلیج فارس گفتگو کردند.

در این ملاقات بر اهمیت تقویت هماهنگی میان روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای برقراری ثبات و جلوگیری از تشدید تنش در منطقه تاکید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1680

به "تور روسیه: آنالیز طرح روسیه برای امنیت خلیج فارس در ملاقات لاوروف با هیات شورای همکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: آنالیز طرح روسیه برای امنیت خلیج فارس در ملاقات لاوروف با هیات شورای همکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید