برگزاری اولین جشنواره عکس توت فرنگی در کردستان

به گزارش اخبار ورزشی، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، برگزاری اولین جشنواره عکس توت فرنگی در کردستان صورت می پذیرد.

برگزاری اولین جشنواره عکس توت فرنگی در کردستان

یعقوب گویلیان گفت: اولین جشنواره عکس توت فرنگی به همت این اداره کل و موسسه هنری خانه عکاسان کردستان و بعلاوه با همکاری بخشداری سیروان و آکادمی فنی حرفه ای هوزان برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: رشد و اعتلای صنعت گردشگری، ثبت توت فرنگی و معرفی کردستان به عنوان قطب اصلی فراوری این محصول، فراهم کردن زمینه برای انعکاس قابلیت ها و معرفی جاذبه های گردشگری کشاورزی استان از دریچه دوربین از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

او اضافه کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را با فرمت jpeg به صورت پنج تک عکس و مجموعه عکس با ذکر نام و نام خانوادگی تا 15 مرداد سال جاری به آدرس ایمیل [email protected] یا به صورت فایل در شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09930678206 ارسال نمایند.

گویلیان با بیان اینکه آثار ارسالی هنرمندان در تاریخ 17 مرداد از طریق داوران مورد قضاوت قرار میگیرد، یادآور شد: پس از اتمام مرحله داوری، نمایشگاه عکسی از آثار منتخب در اواخر مرداد برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با تاکید بر اینکه عکس ها باید از طریق موبایل ثبت شوند، گفت: هرگونه تغییر روی عکس که موجب از بین رفتن اصالت اولیه اثر گردد، ممنوع بوده و به بیان دیگر ویرایش عکس فقط در حد اصلاح رنگ، نور، وضوح و کادربندی مجاز است.

او اعلام کرد: در انتها این جشنواره برای تمام پذیرفته شدگان گواهی صادر می گردد و سه نفر برگزیده و دو نفر نیز به عنوان شایسته معرفی و با اهدای لوح و جایزه از آنها تقدیر خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1974

به "برگزاری اولین جشنواره عکس توت فرنگی در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جشنواره عکس توت فرنگی در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید