بهترین خودرو های مناسب برای رانندگان قدبلند

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: خرید خودرو هزار و یک نکته باریک تر از مو دارد و به هر اندازه که در خرید وسواس به خرج دهید به همان اندازه خودروی مناسب تری خردیداری خواهید کرد که در سرما و گرما مرکب شما و اهل منزل خواهد بود.

بهترین خودرو های مناسب برای رانندگان قدبلند

در این بین بیشتر خودروها برای افرادی با قد متوسط به بالا ساخته شده اند اما باز هم افرادی که قد بلند و کشیده ای دارند در حین نشستن در بسیاری از خودروها احساس ناراحتی می نمایند. خوشبختانه خودروهایی نیز در بازار وجود دارد که اتاق آن ها فضای مناسبی را در اختیار رانندگانی قرار می دهد که قد بلندی دارند.

در نتیجه پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قد بلند و رعنایی دارید و به دنبال خرید خودرو هستید نگاهی به فهرست خودروهایی داشته باشید که برای رانندگان قد بلند مناسب تر است.

کیا اوپتیما مدل 2018

اولین خودروی این فهرست را به محصولی اختصاص داده ایم که هواداران زیادی در ایران دارد. اتاق این خودرو دقیقاً 101 سانتی متر ارتفاع دارد و فضایی برابر با 115 سانتی متر برای قرار دادن پای راننده تعبیه شده است تا افراد قد بلند در حین رانندگی با کیا اوپتیما با هیچ محدودیتی روبرو نباشند.

این سدان شیک و پرطرفدار به لحاظ امکانات داخلی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی که با اندروید آتو و اپل کار پلی تعامل دارد را در کیا اوپتیما مدل 2018 شاهد هستیم. این خودرو به لحاظ امنیتی به سیستم مانیتور نقاط کور، هشدار برخورد از پشت و سنسورهای پارک در قسمت پشت خودرو مجهز است.

سوبارو لگاسی مدل 2018

اتاق این خودرو دقیقاً 101 سانتی متر فضا را در اختیار راننده های قد بلند قرار می دهد و سرنشین جلو و راننده مقدار 108 سانتی متر فضا برای پاها دارند تا با یک سدان شیک و جادار طرف باشیم که گزینه خوبی برای راننده های قد بلند است.

نیروی پیشرانه این خودرو به چهار چرخ منتقل می گردد و مدل پایه آن از پیشرانه ای چهار سیلندری بهره گرفته است. سوبارو لگاسی در قسمت جایگاه عقب نیز خودروی جاداری است و فضای خوبی را برای سرنشینان عقب مهیا می نماید.

نیسان آلتیما مدل 2018

با نگاهی به خودروهای نیسان می توان گفت طراحان این برند توجه ویژه ای به جادار بودن خودروهای نیسان دارند، نیسان آلتیما نیز از این قائده مستثنی نیست و 101 سانتی متر ارتفاع برای اتاق خودرو در نظر گرفته شده تا سر افراد قد بلند در فاصله ای مناسب با سقف خودرو قرار بگیرد. در این خودرو 114 سانتی متر فضا برای قرار دادن پای راننده و سرنشین جلو تعبیه شده است.

در کنار این موارد نیسان آلتیما به مصرف کم نیز مشهور است و جایگاه های قسمت عقب به نوعی طراحی شده اند تا سرنشینان مسافرت راحتی را در حین سوار شدن بر نیسان آلتیما تجربه نمایند.

کیا کادنزا مدل 2018

کارشناسان طراح کیا کادنزا برای این خودرو میزان 102 سانتی متر ارتفاع سقف را در نظر گرفته اند و به لطف فضای 115 سانتی متری که برای پا راننده تعبیه شده، رانندگان قد بلند تجربه دلنشینی از رانندگی با این خودرو را خواهند داشت.

این موارد باعث شده است بسیاری از کارشناسان خودرو، کیا کادنزا را به عنوان یکی از بهترین خودروهای خانوادگی معرفی نمایند. گفتنی است این خودرو در کنار فضای زیاد در داخل اتاق، فضای نسبتاً کمی را در قسمت صندوق عقب دارد.

هیوندای سوناتا مدل 2018

هیوندای حسابی دستی به سر و روی سوناتا مدل 2018 کشیده است و در نتیجه با خودروی شیک و جذابی طرف هستیم که به لحاظ موتوری نیز دستخوش بهینه سازی های چشمگیری شده است. اتاق این خودرو 102 سانتی متر ارتفاع دارد و طراحان 115 سانتی متر فضا برای قرار دادن پا در قسمت جلو برای راننده در نظر گرفته اند.

هیوندای سوناتا مدل 2018 فضای خوبی را برای سرنشینان عقب تدارک دیده است و صندوق عقب بزرگ و جادار این خودرو به راحتی هر چیزی را در خود جای می دهد.

تویوتا هایلندر مدل 2018

اتاق این خودروی شاسی بلند و پرطرفدار معادل 103 سانتی متر ارتفاع را در قسمت جلو برای راننده تعبیه نموده است و راننده مقدار 112 سانتی متر فضا برای قرار دادن پا دارد. تویوتا هایلندر از آن دسته شاسی بلند های جادار و بزرگی است که به راحتی سه ردیف جایگاه با فاصله ای مناسب در آن قرار گرفته است.

ناگفته نماند که ارتفاع اتاق در ردیف راننده و ردیف دوم جایگاه های هایلندر نسبت به ردیف سوم بیشتر است و پیشنهاد میکنیم سرنشینان قد بلند در جلو یا ردیف دوم جایگاه های این خودرو بنشینند. سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم دینامیک کنترل تطبیقی را می توان از ویژگی های دیگر هایلندر مدل 2018 دانست.

سوبارو اوت بک مدل 2018

این خودروی کراس اوور نسبت به اکثر خودروهای همرده فضای بیشتری را قسمت اتاق تعبیه نموده است. راننده سوبارو اوت بک ارتفاعی برابر با 103 سانتی متر را در اختیار دارد و 108 سانتی متر برای قرار دادن پاهای راننده تعبیه شده است.

در کنار این موارد سوبارو اوت بک نسبت به سایر کراس اوورها دید بهتری را در اختیار راننده قرار می دهد و اتاق بسیار بزرگ و جادار این خودرو فضایی مناسب را برای راننده و سرنشینان فراهم می نماید. این خودرو به لحاظ تجهیزات ایمنی نیز از قابلیت های جدید و روز جهان بهره گرفته است.

سوبارو فارستر مدل 2018

این خودرو به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای رانندگان قد بلندی است که به دنبال خودرویی با میزان دید خوب و صندوق عقب بزرگ می گردند. اتاق سوبارو فارستر در قسمت جلو مقدار 105 سانتی متر ارتفاع در اختیار راننده قرار می دهد و فضای پا نیز در این خودرو چیزی معادل 109 سانتی متر است.

سوبارو فارستر از پیشرانه ای بهره گرفته است که نیروی موتور را به چهار چرخ خودرو منتقل می نماید و در نتیجه گزینه مناسبی برای رانندگی در برف و جاده های پر فراز و نشیب است. در کنار این موارد سوبارو فارستر مدل 2018 به لحاظ فناوری های جدید نیز چیزی دست کم از سایر رقبای همرده خود ندارد.

در سرانجام پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از آن دسته رانندگان قد بلندی هستید که توجه ویژه ای به فضای داخل اتاق خودرو دارند، در قسمت نظرات نام خودروهایی که به نظر شما برای قد بلند ها مناسب است را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 139

به "بهترین خودرو های مناسب برای رانندگان قدبلند" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین خودرو های مناسب برای رانندگان قدبلند" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خودرو های مناسب برای رانندگان قدبلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید