برترین هتل های مقرون به صرفه یکاترینبورگ؛ روسیه

به گزارش اخبار ورزشی، یکاترینبورگ از شهرهای مهم در صنعت روسیه است که از شهرهای میزبان جام جهانی2018 است و با هتل های 3 ستاره سفری با کیفیت و مقرون به صرفه را برای مهمانان خود فراهم می نماید.

برترین هتل های مقرون به صرفه یکاترینبورگ؛ روسیه

یکاترینبورگ یکی از شهرهای منطقه اورال روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی روسیه 2018 است. کسانی که در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می نمایند، گذرشان حتما به یکاترینبورگ می خورد.

شهر یکاترینبورگ که چهارمین شهر بزرگ روسیه است، مرکز صنعتی و فرهنگی این منطقه به شمار میرود و از نظر فرهنگی و سنتی، بسیار غنی و قابل توجه است. تاریخ پرفراز و نشیب این منطقه آن را به یکی از برترین شهرهای روسیه برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ این سرزمین تبدیل نموده است. این شهر که میزبان جام جهانی است، با هتل های متعددی از مهمانان خود میزبانی می نماید. هتل های 3 ستاره در این شهر در نوع خود فوق العاده اند و بسیاری از آن ها از هتل های 4 ستاره چیزی کم ندارند و مسافران با انتخاب این هتل ها سفر کم هزینه تری را خواهند داشت.

در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل های ارزان یکاترینبورگ و امکاناتی که برای مسافران خود در نظر گرفته اند، آشنا شوید.

  • هتل گرین پارک (Green Park Hotel)
  • هتل ویزاوی (Vizavi Hotel)
  • هتل آتلانتیک بای اوستا (Atlantic by USTA Hotels)
  • هتل تنت (Tenet Hotel)
  • هتل گرند اونیو (Grand Avenue by USTA Hotels)
  • هتل دیوز (Divs Hotel)
  • هتل ترانس (TransHotel)
  • هتل سنترالنی هتل یکاترینبورگ (Tsentralny by USTA Hotels)

هتل گرین پارک (Green Park Hotel)

هتل گرین پارک هتلی 3 ستاره و میان رده در شهر یکاترینبورگ است که در کنار پارکی زیبا واقع شده است و با امکانات بسیار عالی و بالاتر از حد یک هتل 3 ستاره از مهمانان خود میزبانی می نماید. اتاق های هتل بسیار دل باز و زیبا هستند و با دکوری به رنگ قرمز و کرم مبله شده اند؛ اتاق ها دارای پنجره های بزرگ هستند که با پرده های حریر پوشیده شده اند و نور کافی را به اتاق ها می رسانند و برخی از اتاق ها نیز دارای تراس هستند که امکان نشستن و لذت بردن از منظره شهر برای مهمانان در آن ها فراهم شده است.

همه اتاق ها در این هتل دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

صبحانه هر روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می گردد و رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی در محیطی زیبا با دکوری مدرن از مهمانان خود پذیرایی می نماید و با انتخاب یک نوشیدنی عالی می توان طعم آن را دلچسب تر کرد.

این هتل دارای استخر و سونا نیز است که مهمانان در اوقات فراغت خود می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. اتاق کنفرانس در این هتل نیز یک گزینه عالی برای جلسات کاری و برگزاری سمینارهای کوچک است.

از هتل تا کلیسای خونین 2.3 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو (Koltsovo) حدود 15.4 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 1.8 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Narodnoy Voly Str.24, 620000 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 94 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، استخر، سونا، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، اتاق های عایق صدا، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ویزاوی (Vizavi Hotel)

هتل ویزاوی از آن دسته هتل هایی است که شما در آن حس راحتی بسیاری خواهید داشت و از محل اقامت خود راضی خواهید بود. کیفیت خدماتیاین هتل مالی، بسیار عالی و قابل قبول است. از این هتل تا مرکز شهر تنها 10 دقیقه فاصله دارد و مهمانان با طی کردن فاصله ای اندک به بسیاری از بخش ها دسترسی خواهند داشت.

اتاق های هتل بسیار دوست داشتنی و زببا هستند و از رنگ های شاد و طرح های متنوعی برای روتختی ها استفاده شده است که با رنگ پرده ها هم خوانی بسیار دارد. همه اتاق ها در این هتل دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند. اتاق ها دارای پنجره هایی با منظره شهر هستند و در شب این منظره بی نظیر است.

صبحانه روزانه در طیف وسیعی برای مهمانان سرو می گردد و حتما باید از کروسان های تازه و نان هایی که برای صبحانه تهیه می گردد، تست کرد؛ رستوران هتل نیز با پیشنهاد غذاهای محلی و اروپایی برای ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می نمایند. هتل دارای سونا و استخر نیز است که یک گزینه عالی برای رفع کردن خستگی ناشی از گشت و گذار است و می توانند لحظات خوبی را در آن سپری نمایند.

از هتل تا کلیسای خونین 3.8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 18.9 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 1.7 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Tatischeva Str.86, 620028 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 54 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، استخر، سونا، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آتلانتیک بای اوستا (Atlantic by USTA Hotels)

هتل آتلانتیک بای اوستا هتلی 3 ستاره است که در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است و همین موضوع دسترسی را برای مهمانان راحت تر نموده است. امکانات این هتل عالی است و مهمانان در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نخواهند کرد.

اتاق های هتل با رنگ های روشن دکور شده که در کنار نورپردازی دقیقی که شده است، حس آرامش بسیاری را به مهمانان خود می بخشد؛ اتاق ها بسیار دل باز و دارای امکانات اینترنت بی سیم، مینی بار، لوازم تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، اینترنت، میز کار و حمامی شیک است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در رستوران هتل که دارای دکوری مدرن است، تهیه می گردد و غذاهای محلی نیز برای دیگر وعده های غذایی سرو می گردد. هتل دارای اتاق جلسه است و مهمانان می توانند برای قرارهای کاری خود از امکانات آن بهره مند شوند. از هتل تا کلیسای خونین 6.3 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 11 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 6.4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Scherbakova Ulitsa 2, 620076 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 152 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، استخر، سونا، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، اسنک بار، شبکه تلویزیونی بچه ها، اتاق بازی بچه ها، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل تنت (Tenet Hotel)

هتل تنت هتلی است که شما را شگفت زده خواهد نمود؛ امکانات این هتل و دکوراسیونی که برای آن لحاظ شده، فراتر از یک هتل 3 ستاره است و همه چیز در حد عالی و فوق العاده است. علاوه بر امکانات ارائه شده، این هتل در یک موقعیت مناسب واقع شده است و مهمانان به راحتی می توانند به بخش های اصلی شهر دسترسی داشته باشند.

اتاق های هتل مدرن و زیبا هستند؛ پایه رنگ اتاق ها رنگ های خنثی است که در کنار رنگ بنفش یا سبز زمردی فضا را متفاوت تر نموده اند. اتاق ها به گونه ای دکور شده اند که با هر سلیقه ای سازگار است و نور آباجورهایی که در کنار تخت ها قرار داده شده، در شب اتاق ها را رویایی تر نموده است. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل دارای دکوری مدرن است و خوردن صبحانه در این محیط بسیار لذت بخش است؛ غذاهای لذیذ محلی نیز در این رستوران برای مهمانان در منویی متنوع سرو می گردد. هتل دارای اتاق کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری است. از هتل تا کلیسای خونین 1.4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 16.7 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 1.2 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Khokhryakova 1А, 620000 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 89 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل گرند اونیو (Grand Avenue by USTA Hotels)

هتل گرند اونیو هتلی 3 ستاره اما مدرن و زیبا است که می توان گفت در نوع خود و در میان هتل های هم رده خود هتلی لوکس و مجلل است و امکانات آن عالی و اقامت در آن اقامتی فوق العاده است. این هتل در بخش تجاری شهر واقع شده است و می تواند انتخاب مناسبی برای سفرهای کاری باشد.

اتاق های هتل بسیار متنوع و با رنگ های مختلف دکور شده اند و برخی از اتاق ها دارای تراس با منظرهی از شهر هستند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

صبحانه هر روزه در تنوع بسیار از نوشیدنی های گرم و سرد، مرباجات و نان های تازه برای مهمانان سرو می گردد و مهمانان روز خود را با یک صبحانه عالی آغاز می نمایند. رستوران هتل از بخش های زیبای این هتل است که دارای دکوری مدرن و مجذوب کننده است و با منویی متنوع که سرآشپز تهیه نموده است خاطره ای خوش را برای مهمانان رقم می زند. از هتل تا کلیسای خونین 0.7 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 15.9 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 2.5 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Prospekt Lenina 40, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 105 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، سونا، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، کرایه خودرو، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، چینی، آلمانی)

هتل دیوز (Divs Hotel)

هتل دیوز هتلی مالی اما با امکانات و موقعیت عالی است. اتاق های هتل ساده اما مرتب هستند و همه امکانات رفاهی در آن برای مهمانان لحاظ شده است. بیشتر اتاق ها دارای منظره زیبایی از محوطه هتل و برخی از آن ها نیز دارای تراس هستند. همه اتاق ها اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی دارند. از هتل تا کلیسای خونین 0.8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 17.2 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 2.2 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Eryomina 10, 620027 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق.

هتل ترانس (TransHotel)

هتل ترانس هتلی زیبا با ساختمانی آجری است که اقامت در آن اقامتی عالی است و نه تنها سفری ارزان را مهمانان خواهند داشت، بلکه در مدت اقامت خود هیچ نقص و کمبودی را نخواهند دید. اتاق های هتل مدرن و مرتب هستند و با لوازم شیک مبله شده اند. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار هستند.

صبحانه این هتل بسیار متنوع است و بدون خوردن این وعده مهم نباید روز خود را آغاز کنید! رستوران هتل با سقف طاق مانندش و فضای دل باز و روشنی که دارد، می تواند یک گزینه عالی برای یک شام خاطره انگیز در این هتل باشد؛ از پیشنهاداتی که کارمندان این بخش برای نوشیدنی می دهند، هرگز غافل نشوید.

این هتل دارای اتاق بیلیارد است که مهمانان می توانند با دوستان خود به آن مراجعه نموده و از لذت یک سرگرمی مهیج بهره مند شوند. از هتل تا کلیسای خونین 1.2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 15.6 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 2.3 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Prospekt Lenina 40, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 39 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، سونا، بیلیارد، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل سنترالنی هتل یکاترینبورگ (Tsentralny by USTA Hotels)

هتل سنترالنی هتل یکاترینبورگ آخرین هتل 3 ستاره ای است که در این مقاله معرفی می کنیم؛ این هتل در بخش تاریخی شهر واقع شده است و همچون دیگر هتل های ذکر شده امکانات عالی دارد که فراتر از یک هتل 3 ستاره است. اتاق های هتل ساده و مدرن هستند و تمام امکانات رفاهی مسافران در آن لحاظ شده است.

میز صبحانه این هتل شما را هیجان زده خواهد نمود، به خصوص اگر علاقه مند به صبحانه باشید. در این میز هر چیزی که دوست داشته باشید را می توانید پیدا کنید. بار هتل نیز یک گزینه عالی برای خوردن نوشیدنی و دورهمی های گروهی و محبت آمیز است. از هتل تا کلیسای خونین 1.1 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی کولتسوو 15.6 کیلومتر و تا ورزشگاه آرنا یکاترینبورگ 2.4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Malysheva Street 74, 620075 Yekaterinburg, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 98 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، سونا، بیلیارد، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، گاو صندوق، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، برترین هتل های ارزان شهر یکاترینبورگ بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بیشتر است، اما سعی شد هتل هایی ذکر گردد که در نوع امکانات و موقعیتی که واقع شده است، برترین باشد. اگر به این شهر زیبا سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1834

به "برترین هتل های مقرون به صرفه یکاترینبورگ؛ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه یکاترینبورگ؛ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید