به اضافه مستند سند جامع همکاری ایران و چین را آنالیز می نماید

به گزارش اخبار ورزشی، برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با نمایش مستند نظم جهانی به سبک چینی ها سند جامع همکاری ایران و چین را آنالیز می نماید.

به اضافه مستند سند جامع همکاری ایران و چین را آنالیز می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و آنالیز مستند نظم جهانی به سبک چینی ها (The Chinese World Order) روی آنتن شبکه مستند می رود.

مستند نظم جهانی به سبک چینی ها با نگاهی به رشد مالی در چین عوامل این قدرت گیری را به زبانی ساده بیان نموده است. مخاطب این مستند می بیند که چین چگونه در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های اول اقتصاد دنیاست و با ایجاد چه زیرساخت هایی پیروز شده اقتصاد آمریکا را به چالش کشیده و به رقیبی جدی برای آمریکا و کشور های اروپایی تبدیل گردد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مهدی پورصفا، روزنامه نگار و پژوهشگر برگزار می گردد و ابعاد مختلفی از قرارداد 25 ساله ایران و چین مورد نقد و آنالیز قرار می گیرد. این قرارداد که در روز های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده، در به اضافه مستند به صورت تحلیلی مورد آنالیز قرار می گیرد.

این قسمت از برنامه روز سه شنبه 24 فروردین ساعت 20 از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز های چهارشنبه 25 فروردین ساعت 9 و آدینه 27 فروردین ساعت 14 است.

به اضافه مستند، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه کنندگی یاسر فریادرس با آیتم های مختلف سه شنبه های هر هفته ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1458

به "به اضافه مستند سند جامع همکاری ایران و چین را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اضافه مستند سند جامع همکاری ایران و چین را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید