تکذیب انجام پرواز بین ایران و انگلیس

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران : در پی انتشار خبرهایی در درباره انجام پرواز بین ایران و انگلیس برخلاف مصوبات ابلاغ شده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد به هیچ وجه این اخبار صحت ندارد و حتی مسافرانی که با چندین پرواز بتوانند از انگلستان به ایران بیایند قرنطینه شده و از آن ها تست گرفته می شود.

تکذیب انجام پرواز بین ایران و انگلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونای جهش یافته در انگلستان پروازهای ایران به مقصد این کشور و بالعکس مانند دیگر کشورهای اروپایی لغو و روز گذشته آخرین پرواز شرکت هواپیمایی هما به مقصد انگلستان به صورت یک طرفه برای بازگرداندن گروه پروازی این ایرلاین انجام شد.

با وجود تعلیق پروازهای ایران-انگلیس که با دستور وزیر بهداشت صورت گرفت برخی خبرها درباره انجام پرواز در این جهت هوایی منتشر شده است اما تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ پرواز ورودی و خروجی از و به انگلستان نداریم.

تازه ترین خبرها و تحلیل های اقتصادی را در اینستاگرام خبرنگاران مشاهده کنید

وی افزود: آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته و به صورت یک طرفه انجام شد و پس از آن هیچ پروازی به انگلستان نداشتیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسافری می تواند از طریق کشور ثالثی از انگلستان به ایران پرواز کند؟ اظهار داشت: بسیاری از کشورها پروازهای خود به انگلستان را لغو کردند اما اگر مسافری از طریق کشور هایی که همچنان به انگلستان پرواز دارند به ایران بیاید، حتی اگر هفته ها از حضور او در انگلستان گذشته باشد از او تست و آزمایش های لازم گرفته شده و قرنطینه خواهد شد.

دهقان زنگنه تاکید کرد: هیچ ایرانی داخلی و خارجی نمی تواند مسافری از انگلستان را به ایران بیاورد و پروازهای مستقیم و غیرمستقیم از این کشور به ایران ممنوع است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1274

به "تکذیب انجام پرواز بین ایران و انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب انجام پرواز بین ایران و انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید