تیم حوزه هوش مصنوعی حمایت می شوند

به گزارش اخبار ورزشی، یک صندوق سرمایه گذاری جسورانه از پنج تیم حوزه هوش مصنوعی حمایت می نماید.

تیم حوزه هوش مصنوعی حمایت می شوند

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی، به وسیله 100 استارت اپ و یک صندوق سرمایه گذاری جسورانه، با حضور 80 تیم تخصصی برگزار گردید و در نهایت، پنج تیم پیروز به جلب نظر سرمایه گذاران شدند.

در مرحله دریافت طرح، 80 تیم تخصصی در حوزه هوش مصنوعی طرح های کسب و کاری خود را ارسال نموده و بعد از چند مرحله آنالیز و غربال، 10 تیم به صورت حضوری به ارائه کسب وکار خود برای سرمایه گذاران و داوران پرداختند. در نهایت 5 تیم توانستند نظر سرمایه گذاران را جلب نمایند.

در حاشیه این رویداد پنلی تخصصی تحت اسم ایران، هوش مصنوعی، آینده با حضور ایمان ظهوریان سرپرست تیم تحقیقاتی این شرکت دانش بنیان برگزار گردید.

ظهوریان با اشاره به مطالعات اجرا شده در حوزه هوش مصنوعی گفت: در سال 2016 استفاده از فناوری های هوش مصنوعی رقمی بالغ بر 7.643 میلیون دلار بوده و پیش بینی می شد تا سال 2025 این رقم به 8.36 میلیارد دلار برسد. اما با گذر زمان و مشاهدات نو پیش بینی می گردد این رقم تا سال 2025 به 100 میلیارد دلار هم برسد.

حامد اجاقی عضو دیگر این تیم با اشاره به لزوم بازتعریف مفاهیم متناسب با ادبیات بازار و نیازهای آن برای فراوری و عرضه محصول گفت: زیست بوم هوش مصنوعی در ایران یک زیست بوم نوپا است؛ بنابراین ایده های کوچک در چنین شرایطی می تواند راهگشا باشد. ایده های عظیم به علت عدم تطابق هزینه و فایده، اجازه بروز و ظهور پیدا نمی نمایند و این چالشی است که در تمام زیست بوم ها وجود دارد؛ اما در این حوزه بیشتر احساس می گردد.

سید مهدی خلیق رضوی هم بنیانگذار یک شتابدهنده حوزه هوش مصنوعی که به صورت آنلاین و از انگلستان در این پنل حضور داشت درباره نقش و تاثیر هوش مصنوعی در کسب وکارها اسم کرد: ظرفیت های هوش مصنوعی 3 یاری شایان به کسب وکارها می نماید که عبارتند از مقیاس پذیر شدن و در دسترس همگان قرار گرفتن خدمات، کاهش هزینه و افزایش کیفیت.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1649

به "تیم حوزه هوش مصنوعی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم حوزه هوش مصنوعی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید