ثبت رکورد بالاترین میزان مهاجر غیراروپایی به انگلیس در 15 سال

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، ارقام رسمی از اداره ملی آمار بریتانیا که روز پنج شنبه 27 فوریه (8 اسفند) منتشر شد نشان می دهد این کشور در سال گذشته با پذیرفتن 240 هزار نفر مهاجر از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا بالاترین نرخ ورود مهاجر از سال 2004 بدین سو را داشته است.

ثبت رکورد بالاترین میزان مهاجر غیراروپایی به انگلیس در 15 سال

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این در حالی است که تعداد مهاجران از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این کشور پایین ترین میزان را در 16 سال گذشته تجربه نموده است.

مطابق آمار در دوره دوازده ماهه منتهی به سپتامبر 2019، 642 هزار نفر در این مدت به بریتانیا نقل مکان نموده اند در حالی که همزمان 402 هزار نفر این کشور را ترک گفته اند.

بر طبق اعداد منتشره از سوی مقامات مسئول در بریتانیا، عمده مهاجران به این کشور را دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل تشکیل می دهند و ورود تعداد مهاجران متقاضی کار با کاهش روبرو شده است.

جی لیندوپ، رئیس مرکز آمار اداره بین المللی مهاجرت دراین باره گفت: از سال 2016 مهاجرت شغلی کاهش یافته است چرا که شمار کمتری از شهروندان اتحادیه اروپا برای شغل به اینجا می آیند.

لیندوپ تعداد بالای مهاجرت دانشجویان هندی و چینی به بریتانیا را علت اصلی افزایش مهاجران تحصیلی به بریتانیا خوانده است.

آمار جدید در حالی منتشر شده است که بریتانیا پیشتر اعلام نموده بود میخواهد از این پس، همچون استرالیا، سیستم امتیازی را برای اعطای مهاجرت در نظر بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 714

به "ثبت رکورد بالاترین میزان مهاجر غیراروپایی به انگلیس در 15 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد بالاترین میزان مهاجر غیراروپایی به انگلیس در 15 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید