تور برزیل ارزان: جاذبه های گردشگری برتر شهر سالوادور در برزیل

به گزارش اخبار ورزشی، جاذبه های سالوادور | Salvador Attractions

شهر بندری سالواور مرکز استان باهیا است و پهناورترین شهر در شمال شرقی برزیل محسوب می شود. سالوادور اولین مرکز دستگاه حکومتی استعماری پرتغالی ها و برای سه قرن یکی از مراکز اصلی تجارت بردگان (به ویژه آفریقایی ها) در دنیا بوده است که تاریخ تاسیس آن به سال 1549 میلادی باز می شود. شهر سالوادور تا سال 1763 مرکز بزریل بود و بیشتر جمعیت این شهر نژاد آفریقایی دارند و تاثیر آن را می توان در فرهنگ، جشن ها و غذاهای مردم آن منطقه مشاهده کرد. برای آشنایی با جاذبه های سالوادور با خبرنگاران همراه شوید.

تور برزیل ارزان: جاذبه های گردشگری برتر شهر سالوادور در برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

پلورینیو | Pelourinho

در دورانی که سالوادور مرکز برزیل بود Cidade Alta (بالای شهر سالوادور) محل سکونت متمولان و قرار داشتن ادارات دولتی بود که تنها 85 متر با ساحل فاصله دارد. این محله قلب منطقه پلورینیو است که در قرن 17 و 18 میلادی با شکوه ترین ساختمان های آمریکای لاتین در آن احداث شده است. این منطقه یکی از جاذبه های سالوادور است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در سفر به پلورینیو می توانید از Museu da Cidade (موزه شهر)، Abelardo Rodrigues Museum موزه آبلاردو رودریگز که در آن هنرهای سنتی مردم دیده می شود، Prédio do Senac مدرسه آشپزی تماشا کنید. اغلب عصرها در خیابان های آن مراسم جشن های محلی بسیار شاد برگزار می شود.

از دیگر تماشای های آن میدان کازا د بنین است که به فروانروایی سابق بنین (نیجریه جنوبی امروز) اختصاص دارد. بیشتر برده ها به این منطقه آورده می شدند.

سائو فرانسیسوکو | São Francisco

در شهری که به خاطر کلیساهای زیبایش معروفیت زیادی کسب نموده است کلیسای سائو فرانسیسکو توانسته است لقب زیباترین را از آن خود سازد. نمای آن به زیبایی تزیین شده و چوب های داخل آن با طلا پوشانده شد است. این مورد از جاذبه های سالوادور در پی حملات هلندی ها در اوایل قرن هفدهم تخریب شد. کار بازسازی و بازسازی این عمارت در سال 1686 شروع شد. کلیسای که اکنون قابل مشاهده است بین سال های 1708 و 1723 ساخته شد اما فضای داخلی آن به وسیله هنرمندان مختلفی در طول قرن 18 تزئین شده است. تزیین کلیسای سائو فرانسیسکو در سال 1755 میلادی به خاتمه رسید.

آدرس: Cruzeiro de Sao Francisco, Salvador, Bahia

آسانسوری به بالای شهر | Elevador Lacerda

قسمت های لابا و پایین شهر با خیابان هایی با شیب زیاد و چندین بالابر به هم متصل شده اند، که معروف ترین این بالابرها Plano Inclinado de Gonçalves (آسانسور کابلی) و آسانسوری به بالای شهر می باشند، یک آسانسور فوق العاده که تبدیل به نمادی از شهر شده است و یکی از جاذبه های سالوادور می باشد. تاریخ ساخت آن به سال 1930 میلادی بازمی شود. آسانسور Art Deco منطقه بندر Praça Cairu را به قسمت تاریخی شهر به نام Praça Tomé de Souza متصل می سازد. از تراس ساخته شده بر بالای کاخ Praça Tomé de Souza، می توان یک دید عالی از شهر پایین تر و بندر را مشاهده کرد. در Praça Tomé de Souza چندین مورد از ساختمان های قرن هفدهمی شهر قرار دارند که کاخ سفیر ریو برانکو (از مشهورترین کاخ های تاریخی که سابقا محل اسقرار دولت باهیا بوده است.) نیز یکی از آن ها است.

آدرس: Praca Tomé de Souza, Salvador, Bahia

کلیسای جامع | Cathedral

در Terreiro de Jesus، مجاور Praça da Sé، کلیسای جامع سابق یسوعیون است که بین سال های 1604 و 1656 ساخته شده است. نمای کلیسا با سنگ هایی که از پرتغال آورده شده بود پوشانده شده است و داخل آن نیز به سبک باروک در قرن هجدهم تزئین شده است. سمت چپ کلیسا به خاطر هنرهای گوناگونی که برای زیباسازی آن استفاده شده است بسیار تماشایی شده است که تاریخ ساخت آن به اواخر قرن شانزدهم تا اواسط قرن 18 میلادی باز می شود. این زیارتگاه به دقت فراوان و به سبک باروک، با کاشی های قرن 17 (کاشی های تصویری پرتغال) و پنل های نقاشی سقفی تزئین شده است. در یک زمان، فرقه یسوعیون بزرگترین فرقه مسیحیت در خارج از رم بودند.

آدرس: Terreiro de Jesus, Salvador, Bahia

سواحل | Beaches

اما سالوادور بندر است و یکی از جاذبه های اصلی این شهر سواحل آن هستند. در واقع سالوادور شبه جزیره ای است که یک بندر بزرگ طبیعی را از خلیج Baía do Todos Santos در اقیانوس اطلس جدا می سازد. هر دو سواحل خلیج و اقیانوس با سواحل شنی پوشیده شده اند. مردم محلی برای گشت و گزاری همراه خانواده و دوستان، پیکینک، گشت و گذار و شنا به این سواحل می آیند. سواحل در سمت خلیج محافظت شده هستند و برای شنا کردن بسیار مناسب هستند، درحالی که کسانی که در ساحل را در سمت اقیانوس انتخاب می نمایند دریایی مواج را پیش رو دارند که برای علاقه مندان به موج سواری بسیار مناسب است.

نزدیک ترین مرکز شهر، پورتو بارا است که نخستین محل سکونت اروپاییان بود و امروز از محبوبیت زیادی برای گشت و گذار بین مردم محلی برخوردار است. پریا دو فارل دا باررا نیز دارای استخر های سنگی در نزدیکی فانوس دریایی است و شرایط خوبی برای موج سواری هم دارد. Praia do Rio Vermelho در یک محله پر جنب و جوش قرار گرفته است و با رستوران های زیادی در نزدیکی ساحل محبوبیت بالایی را کسب نموده است.

در جنوب سالوادور سه جزیره ساحلی وجود دارد که Tinharé و Boipeba دارای سواحل طولانی پوشیده شده از درختان نخل هستند که از آن ها در برابر موج های اقیانوس اطلس حفاظت می نمایند. Praia do Farol de Itapoã، در نزدیکی زیبا در جنوب این جزیره سه جزیره ساحلی وجود دارد که Tinharé و Boipeba دارای سواحل طولانی با کف دست نخورده هستند که از آبراه های اطلس محافظت می شوند. Praia do Farol de Itapoã، در نزدیکی مرداب آبات زیبا، دارای تپه های بزرگ و سواحل حفاظت شده از شن و ماسه سفید است. دقت داشته باشید که مانند بسیاری از دیگر منطقه ها عمومی شلوغ در هنگام وقت گذرانی در این مورد از جاذبه های سالوادور وسایل گران بهای خود را در ساحل رها نکنید.

منبع: planetware.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1911

به "تور برزیل ارزان: جاذبه های گردشگری برتر شهر سالوادور در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: جاذبه های گردشگری برتر شهر سالوادور در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید