جام تختی، ملاک انتخاب تیمهای ملی کشتی امید برای مسابقات آسیایی

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربیان تیمهای ملی کشتی امید اعلام کردند ترکیب مسابقات آسیایی از جام تختی انتخاب می گردد و انتخابی تیم ملی تنها برای رقابتهای جهانی زیر 23 سال برگزار خواهد شد.

جام تختی، ملاک انتخاب تیمهای ملی کشتی امید برای مسابقات آسیایی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت های جام دنیای روسیه 24 تا 26 اسفندماه سال 97 و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در مغولستان روزهای 4 تا 6 فروردین ماه سال 98 برگزار می گردد و اکثر نفرات ما هم در جام بین المللی تختی شرکت می نمایند، برگزاری رقابت های انتخابی به سال آینده موکول شد.

وی ادامه داد: این تصمیم به این دلیل بود که در یک فاصله زمانی کوتاه کشتی گیر نمی تواند برای حضور در دو مسابقه مهم پیش رو دو بار وزن کم کند و تصمیم گرفتیم تا نفرات منتخب برای حضور در جام دنیای روسیه و قهرمانی آسیا در مغولستان را از میان کشتی گیران حاضر در رقابت های بین المللی جام تختی انتخاب کنیم. نایب قهرمان المپیک توضیح داد: پس از جام تختی در کرمانشاه، با توجه به اینکه قرار است در دو تا سه وزن در جام دنیای از کشتی گیران بزرگسال استفاده کنیم، بعد از جلسه با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترکیب تیمهای ملی زیر 23 سال برای حضور در روسیه و مغولستان را اعلام می کنیم. دارنده مدال برنز دنیا در انتها گفت: مسابقات انتخابی برای شرکت در رقابت های زیر 23 سال دنیا در مجارستان، به احتمال زیاد تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

جمشید خیرآبادی: نفرات اعزامی به مغولستان را از 2 مسابقه بین المللی انتخاب می کنیم

همچنین جمشید خیرآبادی گفت: نفرات اعزامی به رقابت های زیر 23 سال قهرمانی آسیا را پس از رقابت های بین المللی جام تختی و جام وهبی امره ترکیه انتخاب می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: به دلیل شرکت کشتی گیران تیم ملی امید در رقابت های بین المللی جام تختی و جام وهبی امره که در هر دو مسابقه حضور دارم و فاصله کم زمانی این رقابت ها تا مسابقات آسیایی مغولستان، تصمیم گرفتیم تا کشتی گیران اعزامی به اولان باتور را، از میان نفرات حاضر در این دو مسابقه بین المللی انتخاب کنیم. وی ادامه داد: مسابقات دنیای زیر 23 سال آبان ماه سال آینده در مجارستان برگزار می گردد و رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در این مسابقات سال آینده برگزار خواهد شد که زمان پیشنهادی ما اواخر اردیبهشت ماه سال 98 است. خیرآبادی گفت: برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان 3 اردو را مدنظر داریم و امیدوارم با هماهنگی با محمد بنا سرمربی تیم ملی بزرگسالان بتوانیم بهترین ترکیب را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا روزهای 4 تا 6 فروردین ماه سال 98 در شهر اولان باتور مغولستان برگزار خواهد شد و رقابت های کشتی زیر 23 سال دنیا روزهای 6 تا 12 آبان ماه سال 98 در شهر بوداپست مجارستان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 50

به "جام تختی، ملاک انتخاب تیمهای ملی کشتی امید برای مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام تختی، ملاک انتخاب تیمهای ملی کشتی امید برای مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید