یورو 2020، فرانسه و پرتغال با هم کنار آمدند و صعود کردند، آلمان با فرار از شکست در جام شانزدهم ماند

به گزارش اخبار ورزشی، بازی های مرحله گروهی یورو 2020 با تساوی مجارها برابر آلمان و تفسیم امتیازات میان تیم های ملی پرتغال و فرانسه به سرانجام رسید.

یورو 2020، فرانسه و پرتغال با هم کنار آمدند و صعود کردند، آلمان با فرار از شکست در جام شانزدهم ماند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در آخرین شب از مرحله گروهی یورو 2020، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در گروه F، گروه مرگ رقابت ها، دو بازی همزمان برگزار گردید که در انتها آنها با رقم خوردن دو نتیجه مشابه، تیم های ملی فرانسه، پرتغال و آلمان به مرحله بعدی صعود کردند.

نتایج این دو بازی به توضیح زیر است:

آلمان 2 - مجارستان 2

گل ها: ژالای دقیقه 11 و شافر دقیقه 68 برای مجارستان و کای هاورتس دقیقه 66 و لئون گورتسکادقیقه 84 برای آلمان

پرتغال 2 - فرانسه 2

گل ها: کریستیانو رونالدو دقایق 31 و 60 (هر دو از روی نقطه پنالتی) برای پرتغال و کریم بنزما دقایق 2+45 (پنالتی) و 47

در استادیوم آلیانتس آره نای شهر مونیخ تیم ملی آلمان با فراراز شکست مقابل مجارستان سرسخت که دوبار از ژرمن ها پیش افتاد از کابوس تبدیل شدن به اولین مدعی حذف شده جام، اتفاقی که در جام دنیای 2018 برایش رخ داد، گریخت. مردان یواخیم لو زیر بارش شدید باران در استادیوم آلیانتس آره نای شهر مونیخ آغاز ضعیفی داشتند اما در نهایت با یک امتیازی که از این بازی گرفتند با 4 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال در رده دوم قرار گرفتند تا به عنوان تیم دوم گروه F صعود نمایند و در مرحله یک هشتم نهایی حریف انگلیس باشند.

در بازی همزمان که در استادیوم فرانتس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان برگزار گردید هم تیم های ملی فرانسه و پرتغال به تساوی 2-2 رضایت دادند. هر دو گل پرتغال را در این بازی کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی زد تا شمار گل های ملی اش به عدد 109 برسد و به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن فوتبال دنیا در رده ملی برسد. او با این دو گل و با مجموعاً 18 گل به رکورددار ثبت بیشترین گل در جام دنیای و یورو تبدیل شد.

به این ترتیب در انتها گروه 4 تیم گروه مرگ، فرانسه با 5 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد، تیم های آلمان و پرتغال هردو با 4 امتیاز و با تفاضل گل مساوی (به خاطر پیروزی آلمان در بازی رودررو) به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و مجارستان 2 امتیازی هم حذف شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1562

به "یورو 2020، فرانسه و پرتغال با هم کنار آمدند و صعود کردند، آلمان با فرار از شکست در جام شانزدهم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، فرانسه و پرتغال با هم کنار آمدند و صعود کردند، آلمان با فرار از شکست در جام شانزدهم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید