جزئیات توافق زلاتان ابراهیموویچ با میلان

به گزارش اخبار ورزشی، مهاجم سوئدی دو فصل اخیر تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی تا بازگشت رسمی به تیم میلان فاصله چندانی ندارد.

جزئیات توافق زلاتان ابراهیموویچ با میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی، زلاتان ابراهیموویچ برای پیوستن به میلان به توافق با مسئولان این باشگاه ایتالیایی رسیده است. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در این راستا اطلاع داد ابراهیموویچ پس از سال نوی میلادی به ترکیب روسونری اضافه خواهد شد و تا 15 روز آینده آماده بازی خواهد شد. طبق این گزارش این مهاجم 38 ساله قراردادی شش ماهه به ارزش 3.5 میلیون یورو با باشگاه میلان امضا خواهد نمود.

نشریه کوریره دلو اسپورت هم اطلاع داد در قرارداد این مهاجم سوئدی بند تمدید قرارداد تا ماه ژوئن 2021 وجود خواهد داشت. بر اساس این گزارش ها، انتظار می رود اولین دیداری که ایبرا با پیراهن میلان به میادین مسابقه بازمی شود، بازی با اسپال در جام حذفی ایتالیا در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) باشد.

سایت ایتالیایی توتو مرکاتو وب هم گزارش داد انتظار می رود باشگاه میلان امروز یا فردا خبر بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به این تیم را پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی اعلام کند. ایبرا 38 ساله در بازی با سامپدوریا روی سکوها می نشیند و اولین بازی اش برای میلان هم مقابل اسپال خواهد بود.

مهاجم پیشین منچستریونایتد همچنین عکسی از خود در بخش استوری حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر نموده که چشمانش رنگ قرمز دارد که این هم می تواند نشانی از بازگشتش به میلان باشد.

ابراهیموویچ که سابقه بازی در تیم های یوونتوس، بارسلونا، اینتر، میلان و پاری سن ژرمن را دارد، در دو فصل حضورش در لس آنجلس گلکسی آمریکا، 58 بازی برای این تیم در لیگ MLS انجام داد و پیروز به زدن 53 گل شد.

زلاتان که بین سال های 2010 تا 2012 عضو میلان بود و در 85 بازی 56 گل برای روسونری به ثمر رساند، نقش کلیدی در قهرمانی میلانِ تحت راهنمایی ماسیمیلیانو آلگری در رقابت های فصل 11-2010 سری A داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 477

به "جزئیات توافق زلاتان ابراهیموویچ با میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق زلاتان ابراهیموویچ با میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید