جنجال های تمام نشدنی محمد دانشگر در استقلال

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران: استقلال در شرایطی راهی اردوی امارات برای بازی حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شده که 3 بازیکن، این تیم را همراهی نکرده اند: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند و البته محمد دانشگر. دو نفر اول پیش از این چندان دردسری برای استقلال ایجاد نکرده اند، ولی موضوع درباره دانشگر فرق دارد.

جنجال های تمام نشدنی محمد دانشگر در استقلال

به گزارش خبرنگاران، دانشگر همان مدافعی است که فصل پیش چندین بازی از طریق فرهاد مجیدی به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته و حتی شایعه اخراجش از باشگاه هم به گوش رسید. او بعد ها با وساطتت بزرگتر های استقلال به این تیم برگشت. فصل که تمام شد خبر رسید دانشگر جایی در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل بعد ندارد و بهتر است به فکر یافتن تیمی نو باشد.

در این میان حتی شایعه حضور او در چند باشگاه لیگ رجحان هم مطرح شد، ولی حضورش در باشگاه استقلال برای ادامه رایزنی ها با این باشگاه، تا حدودی شایعات را خنثی کرد. با این وجود و در عین ناباوری، خروج دانشگر از باشگاه استقلال و حضورش در سازمان لیگ برای فسخ یکطرفه قراردادش حسابی همه را شوکه کرد. کمی بعد از آن داستان فسخ قرارداد، اما به یکباره خبر رسید که دانشگر با استقلال قرارداد نوی منعقد کرده و در این باشگاه ماندنی است.

به گزارش خبرنگاران، حالا در آستانه دیدار حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، محمد دانشگر دوباره حرکتی جنجالی کرده و از همراهی تیمش خودداری کرده است! ظاهرا در قرارداد نوی که برای محمد دانشگر با استقلال تنظیم شده یک بند جدایی گنجانده شده که این بازیکن اگر از تیمی خارجی پیشنهاد داشته باشد می تواند با پرداختن حق فسخ قراردادش از استقلال جدا شود. او هم درست در این مقطع حساس به استقلالی ها پیام داده که پیشنهاد دارد و نمی تواند این تیم را در بازی با الهلال و اردوی امارات همراهی کند! حرکتی بحث برانگیز در فوتبال ایران که باعث مکدر شدن هرچه بیشتر رابطه هواداران استقلال با او شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1654

به "جنجال های تمام نشدنی محمد دانشگر در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال های تمام نشدنی محمد دانشگر در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید