جنگ بر سر حق حاکمیت شهر

به گزارش اخبار ورزشی، رسیدیم به دربی قرمز و آبی میلان؛ همان مسابقه ای که به افتخار مجسمه زرین مریم مقدس در بالای کلیسای جامع میلان، به دلامادونینا معروف است.

جنگ بر سر حق حاکمیت شهر

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: شهر میلان امشب برای دو ساعت در سکوت فرو می رود تا در سه شنبه ای که جوزه په مه آتزا میزبان دویست و بیست و هفتمین دربی دلامادونیناست، اینتر و میلان در یک تقابل جذاب، حق حاکمیت بر شهر را تعیین نمایند.

این بار خبری از مساوی نیست و اگر پایش بیفتد دو تیم برای فتح شهر تا خود صبح پنالتی می زنند. این یک تقابل حذفی جذاب است؛ جدالی برای صعود به نیمه نهایی کوپا ایتالیا و نزدیک شدن به جام حذفی.

ملاقات امشب هم به خاطر کرونا به دور از هیاهوی همیشگی دلامادونینا برگزار می گردد. به دور از بنرهای خاص طرفداران افر اطی دو تیم موسوم به کورواسود (میلانی ها) و کوروانورد (اینتری ها) و به دور از شور و حرارت مردم متنفر از یکدیگر. با این حال آماده بودن دو تیم قرمز و آبی شهر میلان می تواند همه چیز را گرم نگه دارد. فقط کافی است نگاهی به جدول سری A بیاندازید. حداقل در یک دهه گذشته نداشتیم جدولی را که تا سرانجام هفته نوزدهم آن میلان با 43 امتیاز صدرنشین باشد و اینتر با 41 امتیاز تیم دوم جدول. همه چیز برای سرانجام دادن به قهرمانی های متوالی یوونتوس در سری A مهیاست و شاید همین دلامادونینا تعیین کند کدام یک شایسته قهرمانی در هر دو جام است.

بدون دوناروما

غایب عظیم امشب جانلوییجی دوناروماست. او در بازی میلان - تورینو در یک هشتم نهایی جام حذفی اصلا در ترکیب تیمش حضور نداشت اما در یک صحنه به دلیل اعتراض به داور کارت قرمز مستقیم گرفت تا از روی نیمکت، دربی دلامادونینا را از دست بدهد. روسونری در آن ملاقات پیروز به حذف کردن تورینو شد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا به برآورد ها در رابطه با احتمال بخشش دوناروما سرانجام داد و محرومیت یک جلسه ای این دروازه بان را تایید کرد.تا حالا میلان مجبور باشد بدون گلر شماره یک خود به مصاف اینتر برود.

پادشاه کیست؟

یک طرف میدان زلاتان عظیم قرار گرفته است و چه کسی می تواند زلاتان را بهتر از خود زلاتان توصیف کند؟ آن قدر بی نقص هستم که کاری جز خندیدن از دستم بر نمی آید. فقط باید زلاتان باشید تا همزمان، مغرور ترین و محبوب ترین باشید. آن سوی میدان، غول چراغ جادو قرار گرفته است. لوکاکوی بلژیکی تا به این جا عظیمترین هدیه آنتونیو کونته به تیم اینتر بوده و به چهره محبوب طرفداران آبی و سیاه پوش بدل شده. امشب با دو مهاجم نوک با فیزیک بدنی و قدرت سر زنی بالا، شوت های سهمگین و چهارچوب شناس رو به رو هستیم. چه کسی پادشاه شهر میلان است؟ زلاتان 39 ساله یا لوکاکوی 27 ساله؟

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1332

به "جنگ بر سر حق حاکمیت شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ بر سر حق حاکمیت شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید