جهنمی به نام یونان

به گزارش اخبار ورزشی، اوضاع در یونان به قدری هولناک است که برای توصیف آن از یک جمله معروف استفاده می گردد: جهنم واقعی را اینجا ببینید.

جهنمی به نام یونان

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران ، آتش سوزی های مهیب و گسترده در کشور یونان درست وقتی شروع شد که محدودیت های کرونایی برداشته شده بود. حالا این آتش سوزی های شدید و مهیب که نتیجه گرمای بی سابقه این کشور اروپایی است باعث شده تا نقاط مختلف مدام گرفتار شعله های آتش گردد.

ساکنان محلی به آتش سوزی مهیبی خیره شده اند که به روستای گووس در جزیر اویا یوبوآ یعنی ، دومین جزیره عظیم نزدیک می گردد. صدها آتش نشان یونانی برای کنترل آتش سوزی هایی که منطقه ها وسیعی از جنگل های کاج را آتش زده و خانه ها را ویران نموده است ، به شدت مبارزه کردند. گردشگران و مردم محلی این منطقه را تخلیه نموده اند.

در این تصویر ماهواره ای ، آتش سوزی در شمال آتن واقع در جزیره اویا مشهود است. آتش سوزی چند روزه در این منطقه به جنگل های بکر و روستاها حمله کرد و باعث تخلیه نقاط مسکونی شد.

حال و روز مردم محلی روستای گووس در جزیره اویا.

یکی از اهالی در پنجمین روز آتش سوزی در روستای پیکی واقع در جزیره اویا کوشش می نماید آتش را خاموش کند. آتش سوزی هایی که این هفته در آتیکا و اویا رخ داد ، بیش از 25000 هکتار را سوزانده است.

روستای پفکی (Pefki) هم به شدت در آتش سوخت و ساکنان محلی به کنار ساحل رفتند و در آنجا اتراق کردند.

جنگل وری بوبی در نزدیکی آتن هم سوخت. یک لاکپشت که از معدود بازمانده های این آتش سوزی است راه خود را در میان خاکسترها ادامه می دهد.

روستای گووس. یک محلی با سطلی آب سعی می نماید جلوی آتشی را بگیرد که هزاران هکتار را سوزانده است.

یک آتش نشان و ساکنان محلی برای اطفای حریق که در حال نزدیک شدن به روستای پفکی اویا هستند کوشش می نمایند.

روستای پفکی.ناتوانی و ناامیدی ساکنان محلی برای مهار آتش.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1623

به "جهنمی به نام یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهنمی به نام یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید