خبرنگاران انفجار بغداد یک کشته و 12 زخمی برجای گذاشت

به گزارش اخبار ورزشی، تهران - خبرنگاران- ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق عصر امروز (پنجشنبه)اظهار داشت که براساس آمار اولیه، در انفجار امروز در شهرک صدر در شرق بغداد دستکم یک نفر کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگاران انفجار بغداد یک کشته و 12 زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المعلومه، در بیانیه ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: انفجار در یکی از بازارهای منطقه الحبیبیه (واقع در شهرک صدر) در شرق شهر بغداد روی داد.

این بیانیه اضافه کرد: براساس اطلاعات اولیه، در این انفجار یک غیرنظامی کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند و پنج خودور در آتش سوخت.

در این بیانیه به ماهیت انفجار اشاره ای نشده است و دیگر منابع رسمی عراقی نیز درباره علت و ماهیت انفجار تا به امروز اظهارنظری ننموده اند.

این درحالی است که بعضی رسانه ها به نقل از منابع خود تا به امروز روایت های متفاوتی را درباره ماهیت انفجار مطرح نموده اند و بعضی آن را ناشی از انفجار یک شیء نامعلوم و بعضی دیگر ناشی از انفجار بمب و بعضی نیز ناشی از انفجار یک خودروی بمبگذاری شده دانسته اند.

بعضی از رسانه ها نیز به نقل از نیروهای پلیس و منابع پزشکی عراق، شمار قربانیان را بین دو تا چهار نفر و شمار زخمی ها را بین 15 تا 17 نفر اعلام نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1467

به "خبرنگاران انفجار بغداد یک کشته و 12 زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار بغداد یک کشته و 12 زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید