خبرنگاران باغداران گیلان فرصت بیمه محصولات کشاورزی را از دست ندهند

به گزارش اخبار ورزشی، رشت - خبرنگاران - معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان با اشاره به تمدید مهلت بیمه محصولات کشاورزی از باغداران استان خواست تا در فرصت به جامانده برای بیمه محصولات خود اقدام نمایند.

خبرنگاران باغداران گیلان فرصت بیمه محصولات کشاورزی را از دست ندهند

جهت دریافت خدمات طراحی ورودی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

پیمان معمارزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مهلت بیمه پنج محصول کشاورزی در استان شامل پرتقال، زیتون، فندق، گردو و چای تا سرانجام ماه جاری تمدید شده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان باغدار برای بیمه پنج محصول یاد شده این محصولات می توانند به 28 دفتر خدمات بیمه ای و شعب بانک کشاورزی در سراسر استان گیلان مراجعه نمایند، اضافه نمود:شالیکاران نیز تا سرانجام اردیبهشت ماه سال آینده برای بیمه شالیزارهای خود فرصت دارند.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان بیان داشت: افرادی که نخستین بار برای بیمه محصولات خود اقدام می نمایند باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و مدارک مربوط به زمین کشاورزی را همراه داشته باشند.

استان گیلان دارای 314 هزار هکتار اراضی کشاورزی است، 317 هزار نفر از مردم استان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند، برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی، زیتون، فندق و مرکبات عمده ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند.

گیلان دارای 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1323

به "خبرنگاران باغداران گیلان فرصت بیمه محصولات کشاورزی را از دست ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باغداران گیلان فرصت بیمه محصولات کشاورزی را از دست ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید