خبرنگاران معاون اول رییس جمهوری پیگیر مصوبات ستاد کرونا در چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش اخبار ورزشی، شهرکرد- خبرنگاران- معاون اول رییس جمهوری شامگاه دوشنبه در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری، پیگیر اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در این استان شد.

خبرنگاران معاون اول رییس جمهوری پیگیر مصوبات ستاد کرونا در چهارمحال و بختیاری شد

اسحاق جهانگیری در این تماس تلفنی با قدردانی از تلاش کادر درمان، مسئولان و مردم استان چهارمحال و بختیاری، تداوم جدیت در اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا خواستار شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همراهی مردم با مسئولان و پیگیری جدی مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در مهار و مدیریت این بحران، شرح داد: هیچ یک از استانداران، فرمانداران و اعضای ستاد بدون هماهنگی حق مرخصی دریافت ندارند و باید در محل خدمت خود حاضر باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این گفت و گوی تلفنی گزارشی از نشست های ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان را ارائه کرد.

اقبال عباسی، از تلاش های کادر پزشکی و پرستاری،کارکنان و نیروهای بهداشت و درمان استان، دستگاههای مرتبط و تمامی عوامل فعال در راه مقابله با شیوع ویروس کرونا و همراهی مردم در مقابله با شیوع این ویروس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تا به امروز 293 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد 52 نفر به طور قطعی مبتلا به این ویروس هستند.

همچنین از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تا به امروز 27 نفر بهبود یافته، 8 نفر جان باخته و مابقی در بیمارستانهای استان بستری هستند.

ویروس کرونا که کووید 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 761

به "خبرنگاران معاون اول رییس جمهوری پیگیر مصوبات ستاد کرونا در چهارمحال و بختیاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون اول رییس جمهوری پیگیر مصوبات ستاد کرونا در چهارمحال و بختیاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید