خبرنگاران 11 دانش آموز پردیسی با رتبه 3 رقمی در کنکور کرونایی پذیرفته شدند

به گزارش اخبار ورزشی، تهران- خبرنگاران- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: در شرایط همه گیری بیماری کرونا 11 دانش آموز در سطح شهرستان پردیس با رتبه سه رقمی و 5 نفر دیگر در رشته پزشکی پذیرفته شدند.

خبرنگاران 11 دانش آموز پردیسی با رتبه 3 رقمی در کنکور کرونایی پذیرفته شدند

مصطفی حسنوند روزشنبه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: آموزش مجازی عمر کوتاهی دارد و تحقق عدالت اجتماعی، دسترسی همگانی و آسان به محتوای آموزشی، آموزش تعاملی، کوتاه و جذاب با روش های نوین آموزشی را می توان از مشخصه های آن دانست.

وی با اشاره به شرایط قرمز کرونا در شهرستان پردیس گفت: آموزش های درسی و مهارت های زندگی و اجتماعی به شکل غیر حضوری در فضای مجازی با ارزشیابی مستمر مدیر، معاون، دبیران و معلمان در تمام مقاطع تحصیلی در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: به منظور اصلاح فرایند آموزش مجازی ارزشیابی مستمربه همراه با ارائه بازخورد به وسیله آزمون های کوتاه، سنجش تعاملی و فرصت مطالعه و پاسخ گویی انجام می گردد.

حسنوند ادامه داد: آموزش در فضای مجازی علاوه بر افزایش سطح سواد به ابعاد مختلف آموزش از جمله آموزش مهارت های تربیتی، اجتماعی و مهارت زندگی می پردازد و کوشش برای رسیدن به اهداف والای تعلیم و تربیت در اولویت کار معلمان شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت پذیرش دانش آموزان شهرستان در رشته های دبیری دانشگاه، گفت: فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند به راحتی جذب اداره آموزش و پرورش بشوند و در این راستا مشکل کمبود دبیر بومی در سطح شهرستان مرتفع گردد.

رئیس اداره آموزش و پرروش شهرستان پردیس گفت: ارتباط پویا و ماندگار دانش آموزان با فضای آموزشی در شرایط همه گیری بیماری کرونا را می توان یک پشتوانه مستمر و آینده ساز برای دانش آموزان در اوقات تعطیلی کلاس و سپری در مقابل آسیب های اجتماعی پیش روی دانش آموزان دانست.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر درشرق پایتخت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1187

به "خبرنگاران 11 دانش آموز پردیسی با رتبه 3 رقمی در کنکور کرونایی پذیرفته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 11 دانش آموز پردیسی با رتبه 3 رقمی در کنکور کرونایی پذیرفته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید