خبرنگاران 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان پرداخت شد

به گزارش اخبار ورزشی، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر طی سه سال گذشته به فعالان بخش خصوصی حوزه بهداشت و درمان استان پرداخت شده است.

خبرنگاران 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران علی آشتاب روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از درمانگاه تخصصی دیابت یاس خرم آباد به خبرنگاران گفت: برای این مجموعه با 20 فرصت شغلی نیز 23 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که یک میلیارد و 800 میلیون تومان آن از محل تسهیلات فراگیر تامین شده است.

وی شرح داد: همچنین در این مدت بیش از 290 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال مشاغل روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است.

آشتاب افزود: علاوه بر پرداخت این تسهیلات و مشارکت در ایجاد طرح های روستایی، تثبیت و توسعه واحدها و افزایش فرصت های شغلی آنها نیز از طریق مشوق های دولت شامل یارانه دستمزد، معافیت بیمه ای کارفرما و کارورزی دانش آموختگان پیگیری می شود.

وی گفت: مهارت آموزی کارجویان از برنامه های اولویت دار است که در راستای اجرای الگوی آموزشی سفارش محور مبتنی بر اشتغال، تفاهم نامه ای با دانشکده فنی وحرفه ای استان منعقد شده است.

آشتاب افزود: بر این اساس همکاری در استعداد یابی، هدایت شغلی و تحصیلی، مشاوره جویندگان کار و کارفرمایان در مراکز و شعب دانشکده فنی و حرفه ای، انجام فعالیت های مشاوره ای، پژوهشی و آموزشی در زمینه های شغلی و اشتغال انجام خواهد شد و کارفرمایان می توانند برای سفارش نیروی کار ماهر به کاریابی ها مراجعه نمایند و دانش آموختگانی را که از طریق دانشکده فنی و حرفه ای آموزش دیده اند جذب نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1462

به "خبرنگاران 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید