خبرنگاران 70 میلیارد ریال برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر احتیاج است

به گزارش اخبار ورزشی، آبادان- خبرنگاران - رئیس اداره بهزیستی خرمشهر با بیان اینکه 93 خانوار از مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان که از 10 سال پیش در طرح مسکن مهر ثبت نام نموده اند همچنان در انتظار واگذاری واحدهای مسکونی خود بسر می برند گفت:70 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر احتیاج است.

خبرنگاران 70 میلیارد ریال برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر احتیاج است

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

لیلا هفت جوش دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر در 2 بلوک 48 و 45 واحدی تعریف شده است و مددجویان تحت حمایت برای هر واحد از این مجموعه بطور متوسط بین 50 تا 100 میلیون ریال پرداخت نموده اند ضمن اینکه سازمان بهزیستی نیز از محل اعتبارات مربوطه و مشارکت های مردمی برای هر واحد 80 میلیون ریال هزینه نموده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه 48 واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی خرمشهر را 50 درصد خاطرنشان کرد و گفت:برای تکمیل این پروژه احتیاج به 50 میلیادر ریال اعتبار است.

هفت جوش پیشرفت فیزیکی پروژه 45 واحدی را بیش از 98 درصد خاطرنشان کرد و اضافه نمود:برای تکمیل نهایی و تحویل این واحدها به مددجویان نیز 20میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

وی ادامه داد:پیمانکار مجری طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر علت توقف این پروژه را افزایش قیمت مصالح و سایر هزینه ها همچنین پایین بودن سهم آورده از سوی مددجویان اعلام نموده است.

رییس اداره بهزیستی خرمشهر اضافه نمود:خلف وعده پیمانکاران در عمل به تعهدات خود در طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر موجب بلوکه شدن وجوه پرداختی مددجویان بهزیستی شده است.

هفت جوش یکی از وظایف سازمان بهزیستی برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش را یاری به تامین مسکن به لحاظ پایین بودن بضاعت اقتصادی این قشرآسیب پذیر دانست و گفت:در کوشش هستیم با تعامل بین بخشی و یاری سازمان ها، ارگانها، نهادهای مسئول، خیرین و نیکوکاران، هزینه ها و مطالبات به جامانده مسکن مهر مددجویان بهزیستی خرمشهر تامین گردد تا این قشر آسیب پذیر از بلاتکلیفی خارج و هرچه زودتر صاحب مسکن شوند.

وی گفت:متقاضیان مسکن در خرمشهر زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای معلول و سالخوردگان احتیاجمند بی بضاعت زیر پوشش بهزیستی می باشند.

بیش از 6هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی شهرستان خرمشهر قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1366

به "خبرنگاران 70 میلیارد ریال برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر احتیاج است" امتیاز دهید

3 کاربر به "خبرنگاران 70 میلیارد ریال برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر احتیاج است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 70 میلیارد ریال برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید