دبیر ستاد حقوق بشر: هم افزایی اقوام مختلف مقوم هویت ملی است

به گزارش اخبار ورزشی، دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به تنوع قومی در ایران، گفت: تعامل مثبت و هم افزایی اقوام مختلف در استان گلستان مقوم هویت ملی است.

دبیر ستاد حقوق بشر: هم افزایی اقوام مختلف مقوم هویت ملی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری معاون رئیس قوه قضائیه در دیدار اعضای مجمع کنندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حالی که دشمنان جمهوری اسلامی تلاش دارند تا تنوع قومی در کشور را به پاشنه آشیل وحدت ملی تبدیل کنند، تعامل مثبت و هم افزایی روز افزون اقوام مختلف در استان گلستان این حقیقت را هویدا می کند که هویت قومی هم راستا و مقوم هویت ملی است.

وی با بیان اینکه همه باید الزامات یک مجلس انقلابی را رعایت کنیم چون مردم به آن دل بسته اند، گفت: عملکرد قوه قضائیه در دور جدید ثابت کرد دستگاه قضایی هم اراده و هم توانایی احقاق حقوق فردی و جمعی مردم و اجرای عدالت را دارد، از این رو نهال امید در مردم را بارورتر کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر دو وظیفه مهم ستاد حقوق بشر را صیانت از حقوق مردم و حقوق ملت خواند و افزود: صیانت از حقوق مردم به معنای پاسداری از حقوق و آزادی فردی و اجتماعی مردم مطابق قانون اساسی و ایستادگی در برابر تعدی به حقوق عامه است و صیانت از حقوق ملت به معنای مقابله با نقض حقوق ملت ایران توسط بیگانگان و حفاظت از مرزهای استقلال و هویت ملی است.

اعضای مجمع کنندگان استان گلستان نیز در این جلسه، برخی از مطالبات مردمی و انتظارات خود را با دبیر ستاد حقوق بشر در میان گذاشتند و ضمن تقدیر از اقدامات مثبت دستگاه قضائی، خواهان همکاری های بیشتر با این نهاد شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1002

به "دبیر ستاد حقوق بشر: هم افزایی اقوام مختلف مقوم هویت ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر ستاد حقوق بشر: هم افزایی اقوام مختلف مقوم هویت ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید