در تایلند به این سواحل بروید ، لذت شنا در آبهای زلال

به گزارش اخبار ورزشی، تابستان و گرما کم کم در حال نزدیک شدنه و فصل آبتنی هم داغه. تایلند یکی از کشورهای زیبایی هست که درون اون پر از سواحل مختلف و زیباست و هرکدوم از این سواحل هم صفای خاص خودش رو داره. فکرش رو بکنین که راهی سفر به این کشور هستین و آماده یک ورزش آبی هیجان انگیز در آب های زلال و شفاف. فضای فوق العاده کنار دریای تایلند مکان مناسبی برای استراحت و ریلکس شدنتونه. پس بهتره معطل نکنین و برای یه تعطیلات هیجان انگیز آماده سفر به این منطقه ساحلی بشین. در ادامه با ما همراه شین تا اگر قصد سفر به تایلند رو داشتین، راهنماییتون کنیم تا به سواحل تایلند بروید و تفریح در تایلند را تجربه کنید...

در تایلند به این سواحل بروید ، لذت شنا در آبهای زلال

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تفریح در تایلند: تفریح در ساحل نای هارن (Nai Harn)

یه ساحل فوق العاده زیبا و ساکتی هست که خیلی شلوغ نیست. اطراف این ساحل تپه های سرسبزی قرار گرفته که زیبای این منطقه رو دو چندان نموده. مکان اون فوق العاد دنج و راحته و میتونین شنای لذت بخشی رو در آب های اینجا تجربه کنین. آب و هوای مناسبی داره و در تمام مدت از سال هم میتونین به این مکان سفر کنین ، همچنین تو این ساحل رستوران های بسیاری قرار دریافت که غذاهای اصیل تایلندی رو سرو میکنن.

تفریح در تایلند: تفریح در ساحل کاتا نوی (Kata Noi)

ساحل کاتانوی به چشم اندازهای فوق العاده زیبا و جادویی معروفه و بهترین محلی هست که میتونین در اون کفش هاتون رو دربیارین و بر روی شن های نرم ساعت ها قدم بزنین و غروب زیبای خورشید رو هم تماشا کنین. ساحل کاتا نوی یکی از زیباترین سواحل تایلنده که میتونه مکان محبوبی هم برای موج سواران و انجام فعالیت های غواصی باشه. تو این منطقه به شما انواع تمرینات قبل از موج سواری هم ارائه میشه.

تفریح در تایلند: تفریح در ساحل ریلی (Railay)

زیبایی این ساحل بسیار خیره کننده ست و میتونه یکی از بهترین مکان ها برای شنا در آب های زلال سواحل تایلند باشه. مکانِ آرومیه که میتونین مدت زیادی رو از شلوغی شهر فرار کنین و مدتی رو هم در آرامش بگذرونین. اطراف این ساحل پر از صخره ها با سنگ های آهکی و جنگل های فراوان هست. علاقه مندان به صخره نوردی و غواصی میتونن حتما تو این ساحل تجربه های هیجان انگیزی رو در ذهنتون ثبت کنن.

تفریح در تایلند: تفریح در ساحل سان رایز (Sun Rise)

یکی از محبوبترین سواحل در تایلند ساحل سان رایز هست که این مکان به چشم اندازهای تماشایی هم معروفه در کنار این ساحل هتل و اقامتگاه هایی وجود داره که همگی لوکس هستن. بهترین زمان برای آمدن به این ساحل از نوامبر تا اوریل هست که بیشتر مردم هم در این زمان غواصی میپردازن. موجودات آبزی و دریایی زیبایی هم تو این دریا شنا میکنند.

تفریح در سواحل تایلند: تفریح در ساحل کرون (Karon)

این ساحل یکی از طویل ترین سواحل تایلنده که آنقدر بزرگه که شلوغی اون رو هیچوقت حس نمیکنین. شما میتونین در حین قدم زدن تو این منطقه پانورامای درا رو ببینین و از اون هم لذت ببرین. غواصی تو این ساحل هم میتونه یکی از لذت بخش ترین هیجانات باشه.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 347

به "در تایلند به این سواحل بروید ، لذت شنا در آبهای زلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تایلند به این سواحل بروید ، لذت شنا در آبهای زلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید