رئال مادرید پدیده فلامنگو را خرید

به گزارش اخبار ورزشی، پیشنهاد باشگاه رئال مادرید برای جذب بازیکن جوان و با استعداد تیم فلامنگو مورد پذیرش این تیم برزیلی واقع شد.

رئال مادرید پدیده فلامنگو را خرید

با تور اسپانیا پاییز 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید در آستانه خرید یک بازیکن برزیلی بااستعداد دیگر واقع شده است. تیم پایتخت اسپانیا در رقابت با سایر تیم ها برای خرید رینیر ژسوس کاروالیو بازیکن تیم فوتبال فلامنگوی برزیل پیروز شده و پیشنهاد 35 میلیون یورویی اش مورد پذیرش این باشگاه واقع شده است.

طبق اعلام سایت گل، رئال مادرید بازیکن 18 ساله ای که مشتریان دیگری مانند بارسلونا و اتلتیکومادرید داشت را در اواخر ماه ژانویه به صورت رسمی به خدمت خواهد گرفت.

دو باشگاه رئال مادرید وفلامنگو قصد دارند تا آن روز برای اعلام خبر جابجایی این هافبک هجومی که عضو تیم زیر 23 سال برزیل بود، صبر نمایند. هنوز تعیین نیست که قرارداد رئال مادرید با رینیر چند ساله خواهد بود اما گفته می گردد که این قرارداد طولانی مدت خواهد بود.

رئال مادرید در حالی توانسته رینیر را به خدمت بگیرد که باشگاه فلامنگو در ابتدا برای فروش بازیکن خود 70 میلیون یورو درخواست نموده بود و حالا او با نصف این رقم راهی اسپانیا می گردد. در همین حال گزارش شده است که فلامنگو 80 درصد از این رقم را دریافت خواهد نمود و مابقی آن به خود بازیکن و مدیربرنامه های آن می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 572

به "رئال مادرید پدیده فلامنگو را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید پدیده فلامنگو را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید