رئیس سازمان اورژانس کشور: مصدومیت های حوادث ترافیکی بیش از 60 درصد افزایش یافته است

به گزارش اخبار ورزشی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از 25 اسفند 99 تا 3 فروردین با افزایش قابل توجه سفرها، مصدومیت های حوادث ترافیکی بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان اورژانس کشور: مصدومیت های حوادث ترافیکی بیش از 60 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پیرحسین کولیوند افزود: در همین مدت، ماموران سازمان اورژانس به 102 هزار ماموریت اعزام شدند که 16 هزار و 480 ماموریت آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش سفر ها و تاثیر آن در وضع کرونا در کشور از هموطنان خواست دستورالعمل های بهداشتی را به صورت حداکثری رعایت نمایند.

آقای کولیوند گفت: از 25 اسفند 99 تا 3 فروردین، 744 هزار آزمایش پی سی آر از هموطنان به وسیله اورژانس اجرا شده است.

300 تُن موادغذایی فاسد شده معدوم شد

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از 25 اسفند تا دیروز به وسیله بازرسی های اجرا شده در اماکن و مغازه ها 301 هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد شده و تاریخ مصرف گذشته شناسایی و معدوم شده است.

آقای پیرحسین کولیوند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند 99 تا 15 فروردین افزود: در مجموع از 25 اسفند پارسال تا دیروز به وسیله بازرسی های اجرا شده در اماکن و مغازه ها 301 هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد شده و تاریخ مصرف گذشته شناسایی و معدوم شده که 18 هزار و 900 کیلوگرم آن فقط مربوط به دیروز بوده است.

وی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی نیرو های اورژانس و کارکنان بهداشت و درمان به صورت حداکثری در محل خدمت حضور دارند، افزود: براساس این طرح و بازرسی های اجرا شده هزار و 930 واحد تجاری متخلف که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند و اقلام غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را نگهداری نموده اند، پلمب شد.

دکتر کولیوند گفت: از زمان اجرای این طرح تا روز گذشته بیش از یک میلیون و 105 هزار نفر به مراکز بهداشت و درمان و اورژانس مراجعه نموده اند، گفت: از این تعداد 243 هزار نفر در بخش های بستری درمان و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی توضیح داد: عمده علت مراجعات و تماس ها با اورژانس از زمان اجرای طرح سلامت نوروزی مسائل تنفسی، تروما، مسائل قلبی، گوارشی و مغزی بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1437

به "رئیس سازمان اورژانس کشور: مصدومیت های حوادث ترافیکی بیش از 60 درصد افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان اورژانس کشور: مصدومیت های حوادث ترافیکی بیش از 60 درصد افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید