راهنمای خرید سشوار

به گزارش اخبار ورزشی، سشوار یکی از لوازم آرایشی و زیبایی پرکاربرد و دستگاه الکتریکی برای حالت دادن به مو ها و سشوار کردن آن هاست. اساس کار سشوار وابسته به فن موجود در آن است که هوای سرد بیرون را به هوای گرم تبدیل می کند و به بیرون کنسانتره هدایت می کند. تفاوت سشوار ها به ماده اولیه آن هاست؛ بر همین اساس آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم بندی می کنند. در این مقاله توضیحات بیشتری درباره چگونگی خرید سشوار ارائه می شود.

راهنمای خرید سشوار

مشاهده قیمت انواع سشوار

انواع سشوار برای خرید کدام است ؟

خرید سشوار یونی

اگر می خواهید مو های خود را سریع خشک کنید بهتر است از این نوع سشوار استفاده کنید و حتی می توانند در مصرف برق هم صرفه جویی کنند. البته برای موهای نازک خوب نیست و اگر به دنبال حالت دهی به مو هایتان هستید؛ توصیه می شود که از این وسیله استفاده نکنید.

خرید سشوار سرامیکی

سشوارهای سرامیکی گرمای مادون بنفش به محیط منتشر می کنند و این گرما باعث حفظ رطوبت موهای شما خواهد شد که کمک می کند موهای شما خشک شود و حالت دهی مناسبی مو داشته باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که مرتبا موهای خودشان را با سشوار خشک می کنند؛ بهتر است از این وسیله استفاده کنید.

خرید سشوار تیتانیومی

سشوار تیتانیومی از سشوارهای سرامیکی و یونی سریع تر است. دمای تولید شده توسط این سشوارها برای موهای چرب و کلفت مناسب است و به عنوان سشوار دم دستی می توان استفاده کرد.

خرید سشوار تورمالین

این سشوار از ماده معدنی درست می شود. کارایی این وسیله از سشوارهای یونی و سرامیکی بیشتر است و سرعت زیادی دارد. این وسیله به آرامی موها را خشک می کند به خاطر همین موها کمتر آسیب می بینند.

مشاهده انواع سشوار

چگونگی خرید سشوار

برای خرید سشوار مورد نظرتان وات آن را هم بررسی کنید؛ وسایلی که از وات بالاتری برخوردار هستند زمان حالت دهی به مو هایتان را کاهش می دهد. اگر شما بدانید که از کدام سشوار برای حالت دهی مو هایتان استفاده کنید می توانید بدون مراجعه به آرایشگاه مو هایتان را برای مهمانی ها درست کنید.

خرید انواع سشوار

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1068

به "راهنمای خرید سشوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سشوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید