رنگی جز پرچم ایران در فدراسیون وجود ندارد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این جلسه اعضا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست نو، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت بندی دقیق کارها تاکید کردند. اعضای هیأت رئیسه بعلاوه حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم های ملی در رده های مختلف، علی الخصوص تیم ملی بزرگسال در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تأمین زیرساخت ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت ها به بحث و آنالیز پرداختند.

رنگی جز پرچم ایران در فدراسیون وجود ندارد

سید میرشاد ماجدی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیأت رئیسه در انتخاب او به عنوان سرپرست، تاکید نمود در این مقطع به طور ویژه نیازمند هم افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسائل به کار خواهیم گرفت و انشاءالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.

ماجدی بعلاوه اضافه کرد: امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1901

به "رنگی جز پرچم ایران در فدراسیون وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگی جز پرچم ایران در فدراسیون وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید