زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال تا آخر هفته معین می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، مدیر کل دفتر امور مشترک امور فدراسیون ها گفت: زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال معین نیست و تا آخر این هفته معین می گردد.

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال تا آخر هفته معین می گردد

محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال اظهار کرد: فعلاً معین نیست و زمان انتخابات را اعلام خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر امور مشترک امور فدراسیون ها در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال در سال آینده دیر نیست، گفت: نه دیر نمی گردد. اینکه انتخابات در این سال برگزار گردد یا در سال آینده هنوز معین نیست و تا آخر این هفته معین می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون هندبال اعلام شده است یا خیر گفت: چرا، اما باید کامل اعلام گردد. یکی دو نفر اعلام می گردد و یکی دو نفر که اعلام نمی گردد ما صبر می کنیم تا مراجع ذی صلاح کامل اسامی را اعلام نمایند و بعد زمان انتخابات را اعلام کنیم.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که پروسه تأیید صلاحیت ها چند روز طول می کشد، گفت: بستگی دارد. ما با مراجع ذی صلاح تعامل می کنیم تا حقی از کسی ضایع نگردد. امکان دارد گاهی چند روزی جا به جا گردد اما قانون خاصی ندارد. معمولاً نهایتاً تا 45 روز تأیید صلاحیت ها اعلام می گردد.

وی در مورد انتخابات کاراته و تنیس نیز گفت: آن ها هم در حال حل شدن است. امروز پیگیری کردیم تا ان شاءالله اعلام گردد. ان شاءالله که مشکل خاصی به وجود نمی آید و زمان برگزاری را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 63

به "زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال تا آخر هفته معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال تا آخر هفته معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید