سامسونگ گواهینامه برخورد با مشتری در دوران کرونا دریافت کرد

به گزارش اخبار ورزشی به نقل از گیزموچاینا، همه گیری کووید 19 در دنیا شیوه خرید کردن افراد از فروشگاه ها را تغییر داده است. به همین دلیل در هند طرحی به نام Suraksha ارائه شده است. کارمندان فروشگاه های مختلف که در این طرح ثبت نام می نمایند، برای برخورد با مشتری با توجه به قوانین فاصله گذاری اجتماعی، آموزش دریافت می نمایند.

سامسونگ گواهینامه برخورد با مشتری در دوران کرونا دریافت کرد

پس از طی فرایند آموزش، فروشگاه ها یک گواهینامه دریافت می نمایند که طبق آن ایمن بودن مکان برای عموم مردم تایید می گردد.

در این میان سامسونگ و شیائومی نخستین فراوری نمایندگان موبایل هستند که فروشگاه های شان در هند این گواهینامه را دریافت می نمایند.

سامسونگ اعلام نموده 100 درصد فروشگاه هایش در هند این گواهینامه را دریافت نموده اند. از سوی دیگر شیائومی با انتشاری ویدئویی در یوتیوب شرح داده که مشتریان باید هنگام مراجعه به فروشگاه مراقب باشند.

این درحالی است که افراد برای ورود به فروشگاه های دارای گواهینامه یا هر مغازه دیگری باید از ماسک استفاده نموده و قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

در بدو ورود کارمندان دمای بدن افراد را اندازه گیری می نمایند. در صورت نرمال بودن دمای بدن فرد، مایع ضدعفونی نماینده دست در اختیار وی قرار می گیرد و پس از آن مشتری می تواند وارد فروشگاه گردد.

همچنین افراد نمی توانند در فروشگاه کالا یا سطوح را لمس نمایند. فقط در صورتی که قصد خرید داشته باشند و با دریافت یک جفت دستکش از کارمندان می توانند، کالایی را آزمایش نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 915

به "سامسونگ گواهینامه برخورد با مشتری در دوران کرونا دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گواهینامه برخورد با مشتری در دوران کرونا دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید