خبرنگاران 90 درصد واحدهای صنفی شمیرانات تعطیل است

به گزارش اخبار ورزشی، تهران- خبرنگاران- فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره شیوع این بیماری، بیش از 90 درصد از اصناف شهرستان، کسب و کار خود را تعطیل نموده اند.

خبرنگاران 90 درصد واحدهای صنفی شمیرانات تعطیل است

به گزارش روز شنبه خبرنگاران روابط عمومی فرماندار شمیرانات، سید مهدی ساداتی ضمن قدردانی از کسبه در همکاری با اتاق اصناف اضافه کرد: تقریبا تمام کسبه با درک شرایط موجود در شکست ویروس منحوس کرونا همکاری خوبی با اتاق اصناف داشتند و فروشگاه خود را تعطیل کردند.

وی گفت: فروشگاه های مواد غذایی، لبنیات، نانوایی ها، پمپ بنزین و تعمیرگاه های خودرو که کالاهای اساسی مردم را عرضه می نمایند، به فعالیت خود ادامه می دهند.

این مقام مسئول پایش اصناف را مورد تاکید قرار داد و گفت: 12 گشت مشترک، روزانه شرایط فعالیت صنوف را رصد و در صورت مشاهده تخلف و ادامه فعالیت واحدهای صنفی مشمول طرح تعطیلی، با متخلفان برخورد می نمایند.

ساداتی گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی مردم برای چندین ماه اندیشیده و اقلام مورد احتیاج به میزان کافی ذخیره سازی شده است.

شهرستان شمیرانات متشکل از 4 شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و 36 روستا با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفز در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر نموده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 35 هزار و 408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2 هزار و 517 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 790

به "خبرنگاران 90 درصد واحدهای صنفی شمیرانات تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 90 درصد واحدهای صنفی شمیرانات تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید