سرنوشت سالن توفیق بعد از بازسازی و بازسازی

به گزارش اخبار ورزشی، در حالی که قرار بود سالن بازسازی شده مهندس توفیق به پایگاه قهرمانی در مرکز شهر تبدیل گردد، اما کرونا برنامه های فدراسیون کشتی را به تعویق انداخته است.

سرنوشت سالن توفیق بعد از بازسازی و بازسازی

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از خاتمه بازسازی و بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و شروع کار بازسازی خانه کشتی شهید صدرزاده، فدراسیون کشتی اقدام به بازسازی سالن مهندس توفیق جهانبخت کرد و در ادامه این سالن را در حضور جمعی از بزرگان و پیشکسوتان کشتی افتتاح کرد.

در زمان افتتاح این سالن، اعلام شد که به محلی برای پرورش استعدادها در مرکز شهر و به نوعی به پایگاه قهرمانی در پایتخت تبدیل خواهد شد. در ادامه نیز در زمان شروع لیگ برتر، برای مدتی سالن توفیق در اختیار باشگاه استقلال نهاده شد اما پس از آن درهای سالن بسته شد.

ستاد مقابله با کرونا هرچند به فدراسیون کشتی بابت برگزاری لیگ برتر و همچنین مسابقات انتخابی و برپایی اردوهای تیم های ملی مجوز داد، اما هنوز مجوز شروع تمرینات و بازگشایی باشگاه ها از سوی این ستاد صادر نشده و به همین دلیل سالن توفیق نیز بعد از بازسازی بلااستفاده مانده است. طبیعتا با فروکش کردن کرونا، سالن توفیق نیز بازگشایی شده و با هدف تعریف شده قبلی در اختیار کشتی قرار خواهد گرفت.

پیش از این علیرضا دبیر وعده داده بود که غلامرضا محمدی و محمد بنا سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی نیز در روزهای زوج و فرد به تمرین کشتی گیران رده های پایه در این سالن می پردازند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1303

به "سرنوشت سالن توفیق بعد از بازسازی و بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت سالن توفیق بعد از بازسازی و بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید