سپهر دانش همراه با پزشکان در رادیو سلامت

به گزارش اخبار ورزشی، تهران (پانا) - برنامه سپهر دانش با موضوع فراهم کردن فضای آموزشی برای پزشکان و رزیدنت های رشته های مختلف علوم پزشکی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 روانه آنتن رادیو سلامت می گردد.

سپهر دانش همراه با پزشکان در رادیو سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، هدف از فراوری این برنامه، آموزش و افزایش آگاهی برای گروه های پزشکی است. هر شب در برنامه سپهر دانش علائم یک مورد بیماری مطرح می گردد و پزشکان می توانند در قالب پیامک، بیماری را تشخیص داده و پاسخ شان را به برنامه ارسال نمایند.

در برنامه روز چهارشنبه 22 دی ماه یک مورد بیماری از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ساوه طرح می گردد و پزشکان با توجه به علائم بیمار باید بیماری و روش درمان را پیامک نمایند. در ابتدای آغاز برنامه، علائم بیماری گفته می گردد؛ اینکه بیمار با چه علائمی مراجعه نموده، آزمایشات چطور بوده، چه اسکن هایی داده است و… بعد از گفتن این علائم، پزشکان می توانند در قالب پیامک عنوان بیماری را به برنامه ارسال نمایند و در خاتمه یک استاد دانشگاه، پاسخ صحیح را داده و توضیحات لازم را ارائه می دهد.

برنامه سپهر دانش بیماری های متفاوتی را تا به امروز مطرح نموده و حدود یک دهه است که از رادیو سلامت پخش می گردد. تهیه نمایندگان برنامه پیمان پناهی، مرتضی میلانی و حسین فنایی هستند و هر شب متناسب با موضوع، کارشناس مجریانی از پزشکان متخصص مهمان برنامه می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1865

به "سپهر دانش همراه با پزشکان در رادیو سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهر دانش همراه با پزشکان در رادیو سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید