شواین اشتایگر: منچستریونایتد آخرین باشگاهم در اروپا خواهد بود

به گزارش اخبار ورزشی، هافبک آلمانی شیاطین سرخ خاطرنشان کرد، منچستریونایتد آخرین تیم باشگاهی او در اروپا خواهد بود.

شواین اشتایگر: منچستریونایتد آخرین باشگاهم در اروپا خواهد بود

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، شواین اشتایگر که دو سال دیگر از قراردادش با تیم فوتبال منچستریونایتد باقی مانده است، این روزها از سوی ژوزه مورینیو به نوعی طرد شده و با تیم ذخیره های منچستریونایتد تمرین می نماید. در حالی که گفته می گردد این هافبک 32 ساله آلمانی جایی در تفکرات ژوزه مورینیو ندارد و جدایی وی از این تیم پیش از خاتمه فصل نقل وانتقالات تابستانی احتمال دارد، خودش می گوید منچستریونایتد آخرین باشگاه او در اروپا خواهد بود.

شواینی با انتشار بیانیه ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر در خصوص آینده حرفه ای اش گفت: منچستریونایتد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. با تمام احترامی که برای باشگاه های دیگر قائل هستم، اما منچستریونایتد تنها باشگاهی بود که می توانست من را برای جدایی از بایرن مونیخ ترغیب کند. اگر منچستریونایتد احتیاج به من داشته باشد، آماده خواهم بود و این تمام چیزی است که می توانم از شرایط کنونی بگویم. مایلم از طرفداران به خاطر حمایت هایی که در چند هفته اخیر از من داشته اند، قدردانی کنم.

با این اظهارنظر شواینی، شایعه پیوستن وی به یوونتوس منتفی است و شاید او بازی در سوپرلیگ چین و یا لیگ حرفه ای آمریکا (MLS) را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 705

به "شواین اشتایگر: منچستریونایتد آخرین باشگاهم در اروپا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شواین اشتایگر: منچستریونایتد آخرین باشگاهم در اروپا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید