عیسی آل کثیر در پوست مهدی طارمی!

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران: پرسپولیس بعد از سه هفته ناکامی در کسب برد، در دو هفته اخیر برد های مالی به دست آورده و پیروز شده با نتایج مشابه یک بر صفر از سد دو تیم نفتی، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان عبور کند. نکته قابل توجه اینکه عیسی آل کثیر در هر دو این بازی ها پیروز به گلزنی نشد.

عیسی آل کثیر در پوست مهدی طارمی!

به گزارش خبرنگاران، عیسی آل کثیر در این فصل مهره اصلی یحیی گل محمدی در خط حمله است و در ملاقات با فولاد در همان هفته نخست آغاز خوبی داشت و گلزنی کرد. او بعد ها دوباره موتور گلزنی اش از کار افتاد تا اینکه در ملاقات برابر گل گهر پیروز به گلزنی شد. از آن بازی در هفته چهارم تا انتها هفته هفتم، عیسی آل کثیر دوباره گلزنی نکرده تا مهاجم اصلی پرسپولیس در همان دو گل متوقف گردد.

البته با وجود گل نزدن های عیسی، او یکی از مهره های کلیدی ترکیب پرسپولیس محسوب می گردد. به گزارش خبرنگاران، در همین ملاقات اخیر برابر نفت مسجد سلیمان او یکی از دو بازیکنی بود که بیشترین نمره را گرفت. عیسی می جنگد، دوندگی زیادی دارد، فضاسازی ایده آلی را صورت می دهد و البته از دادن پاس های کلیدی به همتیمی هایش هم دریغ نمی نماید. در این بین او فقط گل نمی زند. شرایط این روز های مهاجم پرسپولیس شباهت بسیار زیادی به مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس و کنونی پورتو دارد که او هم در امر گلزنی 6 هفته ای می گردد پیروز نشان نداده است. مهدی هم، اما با جنگندگی، دوندگی و دادن پاس های کلیدی به همتیمی هایش با وجود گل نزدن، نمره بالایی را از سایت های آماری دریافت می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1785

به "عیسی آل کثیر در پوست مهدی طارمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر در پوست مهدی طارمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید