غارهای وایتومو، شاهکاری از نور در دل تاریکی

به گزارش اخبار ورزشی، غارهای وایتومو در شمار زیباترین نقاط گردشگری کشور نیوزیلند قرار دادند. زیبایی بکر طبیعت که تاریکی پنهان در دل زمین را با هزاران ستاره چشمک زن طبیعی، غرق زیبایی و شکوه می نماید. کرم های شب تاب ساکن این غار با درخشندگی ناب خود، محیط را همچون داستان های پریان، رویایی و لبریز از افسون هیجان و شکوه می نمایند.

غارهای وایتومو، شاهکاری از نور در دل تاریکی

به تازگی عکاسی به نام جوزف مایکل ()، سفری به این غارها داشته است که در بخش کینگ کانتی () جزیره شمالی نیوزیلند واقع شده اند. سفری که با مجموعه تصاویری جذاب و دیدنی از این غارها، دستاوردی ارزشمند به همراه داشته است.

غارهای تماشایی وایتومو که دارای اکوسیستمی منحصر بفرد هستند، دو میلیون سال قدمت داشته و در زیر دهکده ای کوچک پنهان شده اند. این غارها زیستگاه گونه ای کرم شب تاب است که با درخشش خود، نورپردازی شگفت انگیزی را به نمایش می گذارند.

این عکاس خوش ذوق، با استفاده از تکنیک نورپردازی چند گانه، به بهترین شکل دنیای پنهان این غارهای مخفی شده در دل سنگ های آهکی را به تصویر کشیده است. با دیدن این هزاران نقطه کوچک و بزرگ که با رنگ آبی دلفریبی می درخشند، شما ناخودآگاه سفری به دنیای افسانه و جادو خواهید داشت، گویی در سیاره یا دنیایی دیگر حاضر شده اید.

استرالیا دیگر کشوری است که می توان این گونه خاص کرم شب تاب را در آنجا نیز مشاهده کرد. پدیده ای طبیعی اما جادویی که قدرت دستان هنرمند مادر طبیعت را در خلق مناظری مسحور کننده، به عینه به تصویر می کشد. نیوزیلند سرزمین زیبایی است، همین کافی است تا خیل بزرگ گردشگران را به سمت خود جذب کند. به ویژه آنکه در سال های اخیر و به لطف دنیای پر تب و تاب سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت پیتر جکسن، بیش از پیش مورد توجه گردشگرانی از سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

اما گویی جادو، افسانه و رویا در تار و پود این کشور تنیده شده، به طوری که حتی اعماق زمین نیز از این جریان شگفت انگیز، تأثیر پذیرفته است. این غارها، جایی است که شما را به این دنیای خیالی و سرشار از افسانه و رویا، قدری نزدیک تر خواهد نمود.

غارهای وایتومو در فاصله دو ساعتی از شهر اوکلند قرار داشته و 365 روز سال باز هستند، پس نگران نباشید، در هر زمان و فصلی می توان به این منطقه سفر کرد.

امید آنکه این سفر نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع placestosee

منبع: کجارو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1111

به "غارهای وایتومو، شاهکاری از نور در دل تاریکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارهای وایتومو، شاهکاری از نور در دل تاریکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید