فال روزانه و طالع بینی امروز شما یکشنبه 22 آبان 1401

به گزارش اخبار ورزشی، با همسو شدن ماه با خورشید و عطارد در عقرب، خشم ما به بخشایش تبدیل می گردد و این یک گام نزدیک تر شدن به سرمستی و شادی است.

فال روزانه و طالع بینی امروز شما یکشنبه 22 آبان 1401

خبرنگاران | درس گرفتن از اشتباهات مان اولویت بسیار مهمی است. با پشتیبانی زهره از پلوتون، اشخاص صاحب اختیار منبع ثبات خوبی هستند چنانچه در جستجوی آن ها هستید.

ساعت 10:47 صبح به وقت خاوری، وقتی عطارد، مریخ را شعله ور می نماید، شتاب گرفتن در نتیجه گیری های افراط آمیزِ خودمان کارآمدتر به نظر می رسد حتی اگر جنجال بپا کند. با هماهنگ شدن ماه سرطانی با عطارد و خورشید، حس همدردی ما با احساسات دیگران، ما را به مسیر اصلی باز می گرداند.

طالع بینی امروز

امروز مراقب باشید از تصورِ بدترین ها درباره معشوق حذر کنید! ساعت 4:41 صبح به وقت خاوری، زهره در عقرب با پلوتون در جدی متحد می گردد و وسواس های عاشقانه ما را بیشتر می نماید.

حضور عطارد در عقرب ما را به سوی تصمیم گیری های عجولانه سوق می دهد. این ترکیب منجر به استرس ناراحت کننده یا جر و بحث های بی خاتمه در رابطه خواهد شد.

اما با همسو شدن ماه با خورشید و عطارد در عقرب، خشم ما به بخشایش تبدیل می گردد و این یک گام نزدیک تر شدن به سرمستی و شادی است.

منبع: فرادید
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2038

به "فال روزانه و طالع بینی امروز شما یکشنبه 22 آبان 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه و طالع بینی امروز شما یکشنبه 22 آبان 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید