آتش گرفتن ناگهانی آیفون هنگام شارژ شدن ، عکس

به گزارش اخبار ورزشی، دیجیاتو نوشت: آتش گرفتن گوشی های هوشمند موضوع تازه ای نیست، اما معمولاً با عکس نهایی و نه فرایند آتش گرفتن روبه رو هستیم. اما حالا آتش گرفتن یک دستگاه آیفون در هنگام شارژ به وسیله دوربین Nest فیلم برداری شده است.

آتش گرفتن ناگهانی آیفون هنگام شارژ شدن ، عکس

گوشی قدیمی آیفون 4 در این ویدیو هنگام شارژ در آشپزخانه و در نیمه شب، یک باره آتش می گیرد، ولی خوشبختانه به فردی آسیب نمی رسد. اگرچه با یک آیفون قدیمی روبه رو هستیم و مسئله ای آیفون های نو را تهدید نمی نماید، اما همچنان این ویدیو نشان می دهد که احتمال آتش گرفتن گوشی هنگام شارژ وجود دارد.

آتش گرفتن ناگهانی آیفون

یک زوج به نام های برایان و جنیفر لیسگانگ در اوهایو در پستی در فیسبوک آتش گرفتن آیفون 4 را اعلام نموده اند. به گفته آن ها، یکی از محصولات گوگل هوم در آشپزخانه که همواره مشغول ضبط ویدیو است، این صحنه را فیلم برداری نموده: ما بسیار خوش شانس بودیم که خانه دچار آتش سوزی نشد. بچه های ما دیشب یک آیفون 4 قدیمی را با شارژر اپل به شارژ زدند و هنگامی که ما خواب بودیم، منفجر شد و آتش گرفت. خوشبختانه ما دیروز آشپزخانه را تمیز نموده بودیم و برخلاف معمول، روی کابینت کتاب و برگه های بچه ها قرار نداشت. صبح روی میز یک گوشی آتش گرفته و دوده سیاه وجود داشت.

باتری های لیتیوم یونی در دستگاه های الکترونیکی رایج هستند و اگرچه مستعد آتش گرفتن به حساب می آیند، اما این مشکل بسیار نادر است. بااین حال امکان افزایش بیش ازحد دما و آتش گرفتن این باتری ها در هنگام شارژ وجود دارد؛ البته اغلب درصورت وجود مشکل یا قرارگیری در معرض حرارت این مشکل بروز می نماید.

معمولاً مواردی مانند کابل خراب یا باقی ماندن دستگاه برای مدت طولانی در شارژ می تواند برای کاربر دردسرساز گردد. اما در این مورد، باید عمر بالای دستگاه را هم مدنظر قرار دهیم. بنابراین با آتش گرفتن یک گوشی قدیمی روبه رو هستیم که اگرچه خطرناک است، اما افراد بسیار کمی چنین وضعیتی را تجربه می نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2072

به "آتش گرفتن ناگهانی آیفون هنگام شارژ شدن ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش گرفتن ناگهانی آیفون هنگام شارژ شدن ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید